کد خبر : 1794179 | 03 آذر 1400 ساعت 21:25 | 48.2K بازدید | 11 دیدگاه

ترابی: شما می خواهید روی من فشار بگذارید!

مهدی ترابی نسبت به انتقادی درباره اینکه نسبت به روزهای اوج خود فاصله گرفته واکنش نشان داد و این موضوع را رد کرد.

ترابی: شما می خواهید روی من فشار بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که یکی از روزهای خوب خود را برابر نفت آبادان پشت سر گذاشت و بدشانس بود که داور گل و پنالتی او را در این بازی مردود اعلام کرد، در پایان بازی درباره برد تیمش برابر نفت آبادان گفت: اول تبریک می گویم به هواداران خوب ما و این سه امتیاز را تقدیم آنها می کنیم و امیدوارم باز هم به استادیوم بیایند و ما هم بتوانیم خوشحال شان کنیم. 

 

هافبک پرسپولیس که در این دیدار پنالتی اش نادیده گرفته شد گفت: قطعا کارشناسان می بینند و نظر می دهند. ناراحتی من از این است که ما داشتیم به داور کمک می کردیم و حتی من آن لحظه پذیرفتم. اما آقای داور بعد از آنکه آن صحنه را تمارض گرفت در صحنه های دیگر هم خطاهایی که روی من می شد را نادیده می گرفت. متاسفانه این اشتباه را انجام داد. 

 

ترابی درباره اینکه تیمش توانسته به دو امتیازی صدر برسد گفت: حالا فاصله تا پایان فصل زیاد است. ما همه تلاش مان را می کنیم تا بازی به بازی پیش برویم و نتایج خوبی بگیریم. 

 

وی درباره اینکه هنوز مطالبات بازیکنان نتوانسته اند مطالبات خود را دریافت کنند گفت: آقای صدری قول داده اند و انشاالله انجام می شود. 

 

ترابی در واکنش به این سوال که از روزهای اوج خود فاصله گرفته گفت: شما می خواهید روی من فشار بگذارید ولی اصلا این طور نیست و همه کمک می کنیم تا پرسپولیس موفق شود.

دیدگاه‌ها