کد خبر : 1794180 | 03 آذر 1400 ساعت 21:35 | 26.5K بازدید | 3 دیدگاه

یونایتد بی‌خیال ستاره همیشه مصدوم بارسا نمی‌‌شود

به نظر می رسد که منچستریونایتد همچنان به شکل جدی شرایط جذب عثمان دمبله را بررسی می کند.

یونایتد بی‌خیال ستاره همیشه مصدوم بارسا نمی‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال عثمان دمبله به بارسلونا در تابستان 2017، او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که در چند وقت اخیر شایعات زیادی را در مورد جدایی این بازیکن به وجود آورده است اما حالا به نظر می‌رسد که سرمربی جدید بلوگرانا یعنی ژاوی هرناندز به شکل جدی خواستار ماندن او در نوکمپ است.

 

ژاوی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید بارسلونا درباره وضعیت عثمان دمبله و آینده اش گفت: "از نظر من دمبله می تواند در پست خودش بهترین بازیکن دنیا باشد ولی باید روی او کار کرد. به خود او بستگی دارد و ذهنیتش و اینکه کمتر مصدوم شود. تمدید با او در اولویت های من است. هر بازیکنی مصدوم می شود ولی باید بهتر تمرین کند. سطح توقع من از بازیکنان بالاست و او به این درک خواهد رسید که باید بیشتر و بیشتر کار کند."

 

 

1667207

 

 

با این حال هرچه به پایان فصل نزدیک تر می شویم شایعات در مورد آینده ستاره فرانسوی نیز افزایش پیدا می کند و حالا ال ناسیونال مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد به شدت شرایط جذب عثمان دمبله را بررسی می‌کند. بر اساس این گزارش شیاطین سرخ به دقت شرایط جذب دمبله را مورد بررسی قرار می دهند و قصد دارند این بازیکن را در تابستان آینده به شکل رایگان به خدمت بگیرند. این در حالی است که برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که بلوگرانا به دلیل مسائل مالی برای تمدید قرارداد با این بازیکن به بن بست خورده است.

دیدگاه‌ها