کد خبر : 1794182 | 03 آذر 1400 ساعت 21:39 | 32.3K بازدید | 15 دیدگاه

آن بازیکن فقط به خاطر پول از ما جدا شد

پیروانی: قشنگ نبود عزیزی خادم به اردوی نفت رفت

افشین پیروانی می‌گوید که فشار هواداران باعث شد که به داوری اعتراض کند.

پیروانی: قشنگ نبود عزیزی خادم به اردوی نفت رفت

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی پس از برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم هوادارانمان را از نزدیک دیدیم و خداراشکر توانستیم بازی را ببریم. وارد بحث گلی که زدیم و پنالتی نمی‌شویم ولی اگر نمی‌بردیم با این اتفاقات خیلی سخت بود.

 

او ادامه داد: یکی از دوستان نمایندگان مجلس درباره پرسپولیس تند صحبت کرده بود. آقای نماینده عزیز، عزیز ما هستی اما می‌دانی تیم شهرتان روبروی ما که بازی دارد، پاداش چهار برابری می‌گذارد؟ چرا به آنجا ورود نمی‌کنی؟ چرا حق تیم پرسپولیس را با اینهمه تماشاگر نمی‌گیری؟ تیم شهر شما اول فصل بودجه و پول آماده دارد. من شهرستانی ام و افتخار می‌کنم اما بازیکنی که تیم پرسپولیس را رها می‌کند ک به شهرستان می‌رود، برای هواداران یا برای افتخاراتش است؟ بخاطر پولش بوده است. چون شما پول دارید باید به ما ظلم شود؟ باید به تیم ما حمله کنی؟ چرا ما اینهمه مدت نمی‌توانیم پول کالدرون را بزنیم؟ شما بیا کمک کن. شما نماینده شهرت هستی اما به تیم پرسپولیس هم با اینهمه هوادار کمک کن. از شما خواهش می‌کنم اگر می‌خواهید بحث کنید به تیم پرسپولیس احترام بگذارید. پرسپولیس ۴۰-۵۰ میلیون هوادار دارد و تیم کوچکی نیست. از حق پرسپولیس هم دفاع کنید.

 

پیروانی در واکنش به حضور رییس فدراسیون در اردوی صنعت نفت گفت: آقای عزیزی خادم رییس فدراسیون هستند اما ای کاش چند شب قبل می‌رفتند. این هم قشنگ نیست که شب قبل از بازی به اردوی حریف بروند. انشاالله که مشکل تیم صنعت نفت هم حل شود ولی اگر ما حرفه ای هستیم رفتن به اردوی حریف شب قبل از بازی فکر نمی‌کنم درست باشد.

 

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص اعتراض نیمکت این تیم به داوری بازی توضیح داد: بازی در خانه بود، ما گل زدیم و گرفته نشد. باید مقداری قضاوت خوبی داشت. ما هم تحت فشار هستیم و هوادارانمان آمده بودند و دلمان می‌خواست ببریم ولی وقتی گل صد در صد ما گرفته نشد، اگر شما هم جای ما بودید اعتراض می‌کردید.

دیدگاه‌ها