کد خبر : 1794184 | 03 آذر 1400 ساعت 21:40 | 32.1K بازدید | 9 دیدگاه

هر جا مربی بگوید بازی می کنم؛

امیری: بازهم به داور خسته نباشید می‌گویم

ستاره ملی پوش پرسپولیس معتقد است که سرباز این تیم به شمار می رود و هر جا که سرمربی بخواهد بازی می کند.

امیری: بازهم به داور خسته نباشید می‌گویم 

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس امشب در حضور هواداران خود موفق شد صنعت نفت را شکست دهد؛ وحید امیری ستاره ملی پوش پرسپولیس در مورد این برد گفت: خدا را شکر بعد از نزدیک به دو سال امروز هوادارنمان آمدند و الحمدالله که توانستیم خوشحالشان کنیم. بازی در خور نام پرسپولیس انجام دادیم و بازی خوب مان همراه با سه امتیاز بود. انشالله که این روند را ادامه دهیم. پاقدم هوادارانمان خوش بود و امیدوارم که آخر فصل دوباره خوشحالشان کنیم.

 

او در مورد اشتباهات و حواشی مربوط به داوری بازی گفت: بالاخره داور است و اشتباه می کند. امیدوارم که تمام سعی شان را بکنند. این بازی می توانست مساوی شود و یک تیم متضرر شود ولی بهشان خسته نباشید می گویم بخاطر اینکه سه امتیاز را گرفتیم چون اگر این گونه نمی شد شرایط به ضررشان می شد و امیدوارم که دقت بیشتری کنند.

 

ملی پوش پرسپولیس در واکنش به این موضوع که طی این چند وقت اخیر نمایش درخشانی در تیم ملی و تیم باشگاهی اش داشته و در هر پستی که بوده موثر واقع شده تاکید کرد: این باید موکول به نتیجه شود. اگه نتیجه بگیریم همه این زحمات به چشم می آید ولی اگر خدا ناکرده در بازی های باقی مانده تیم ملی نتیجه دلخواه کسب نشود این زحمات بی اثر می شود. امیدوارم که زحمات همه بازیکنان با نتیجه توام باشد.

 

امیری بعد از بیرون آمدن سعید آقایی به صورت اتوماتیک به دفاع چپ رفت و بازی را از آنجا ادامه داد که در این خصوص گفت: نه نه! بالاخره ما یک سرباز هستیم و بازیکن پرسپولیسیم. سرمربی تیم است که تصمیم می گیرد کجا ایفای نقش کنیم. امیدوارم تا زمانی که می توانیم لباس پرسپولیس را به تن کنیم مثمرثمر باشیم.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت مالی پرسپولیس گفت: به نظر من بعد از برد راجع به این چیزها صحبت نکنیم خیلی بهتر است. بگذارید الان خوشحال باشیم.

 

بازیکن پرسپولیس در خصوص کار سخت تیمش برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم گفت: ما به تیم های دیگر کار نداریم و تمام تلاش مان روی کار خودمان متمرکز است. ما فقط بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم که شرایط مان هم بهتر شود.

دیدگاه‌ها