کد خبر : 1794186 | 03 آذر 1400 ساعت 21:50 | 33.7K بازدید | 2 دیدگاه

دیدیه دروگبا؛

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا!

دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی ابراز امیدواری کرد محمد صلاح دوباره در چلسی بازی کند.

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دروگبا و محمد صلاح، ستاره گلزن لیورپول در سال 2014 و در ترکیب چلسی با یکدیگر برای مدتی کوتاه هم تیمی بودند. اما مهاجم مصری در آن مقطع مورد توجه ژوزه مورینیو قرار نداشته و در نهایت سه سال بعد لباس لیورپول را به تن کرد تا به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شود. حالا که اخباری در مورد احتمال عدم توافق محمد صلاح و لیورپول برای تمدید قرارداد مطرح شده، دیدیه دروگبا مدعی شد این بازیکن باعث پیشرفت هر تیمی در دنیای فوتبال خواهد شد.

 

1657608

 

دیدیه دروگبا گفت: "اگر بخواهیم انسانی خودخواه باشم، به محمد صلاح خواهم گفت که در تابستان سال بعد لیورپول را ترک کند و دوباره لباس تیم چلسی را به تن کند (با خنده). البته عقیده من این است که محمد صلاح همچنان بهترین بازیکن و ستاره بزرگی باقی خواهد ماند و چه او در لیورپول بماند و چه تصمیم به ترک این تیم بگیرد، تغییری در این نظریه برای من ایجاد نمی شود.

 

هر تیمی که موفق به جذب محمد صلاح شود پیشرفت کرده و عملکرد بهتری خواهد داشت، زیرا او به خوبی می‌داند که باید در زمین چه کاری انجام می‌دهد. محمد صلاح در امر گلزنی و البته خلق موقعیت بسیار خوب عمل می کند و این بازیکن فقط به اعتماد سرمربی نیاز دارد. البته من نمی دانم تصمیم محمد صلاح برای آینده چه خواهد بود و این تنها بستگی به خود این بازیکن دارد. اما هر او در هر تیمی که بازی کند من یکی از طرفداران محمد صلاح خواهم بود."

دیدگاه‌ها