کد خبر : 1794189 | 03 آذر 1400 ساعت 22:02 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکنان فولاد وقت کشی نکردند

گلر فولاد: وقت کشی نکردیم

دروازه بان فولاد با تکذیب وقت کشی هم تیمی هایش در بازی با ذوب آهن، دلیل این کار را بازی فیزیکی و پر برخورد دانست.

گلر فولاد: وقت کشی نکردیم

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد امروز موفق شد با یک گل از سد میزبان خود ذوب آهن در اصفهان بگذرد. احسان مرادیان، دروازه بان تیم فولاد که در این بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشت در خصوص برد مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.  آنها تیم خوبی هستند و طی چند هفته اخیر کیفیت خودشان را نشان داده بودند.

 

وی افزود: خدا را شکر همه مجموعه فولاد همدل هستیم و در یک راستا تلاش می کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. مردم خوزستان تنها دلخوشی شان فوتبال است و امیدوارم که بتوانیم با نتایج خوب شادشان کنیم و جایگاه مناسبی به دست بیاوریم.

 

دروازه بان تیم فولاد در مورد تاثیر مثبت بازگشت نکونام گفت: از زحمات آقای ویسی تشکر می کنم و امیدوارم که هر جا هستند موفق باشند. ما با آقا جواد دو سال کار کردیم و با اندیشه های تاکتیکی ایشان آشنا هستیم. در این چند هفته هم خیلی وقت گذاشتند و تمرینات خوبی انجام دادیم و نتیجه اش دو برد اخیر بود.

 

مهدی تارتار در بخشی از صحبت های خود در نشست خبری از اتلاف وقت فولادی ها گلای کرد. مرادیان در واکنش به این موضوع که بازیکنان فولاد به دلیل ضعف بدنی یا با هدف تلف کردن وقت خود را به زمین انداختند تاکید کرد: نه این گونه نیست. فوتبال یک ورزش درگیرانه است و مصدومیت هم جزئی از آن به شمار می رود. لحظاتی که بچه ها زمین می خوردند به خاطر برخورد بود و کسی از عمد خودش را زمین نمی انداخت.

دیدگاه‌ها