کد خبر : 1794212 | 04 آذر 1400 ساعت 00:18 | 57.3K بازدید | 30 دیدگاه

خاطره بازی مسی مقابل گواردیولا

تونل استرلینگ در اتحاد افتتاح شد!(عکس)

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن با یک لایی زیبا به بازیکن حریف در بازی امشب، خاطره حرکت معروف چند سال پیش خود را زنده کرد.

به گزارش ورزش سه، در شبی که منچستر سیتی شروع توفانی مقابل پاری سن ژرمن داشت و با ایجاد چند موقعیت فوق العاده خطرناک، به دنبال باز کردن زودهنگام دروازه این تیم بود، یک حرکت تکنیکی از لیونل مسی، خاطره نه چندان خوشی را برای هواداران سیتی زنده کرد.

 

حدود 5 دقیقه از بازی امشب دو تیم گذشته بود که لیونل مسی در میانه میدان صاحب توپ شد و با یک لایی زیبا توپ را از بین پاهای رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس و سیتی عبور داد. این همان حرکتی بود که در موردش صحبت کردیم.

 

1667805

 

در دوران اوج بارسا با گواردیولا و بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2014/15 بود که منچسترسیتی در نیوکمپ به بارسا باخت و حذف شد. در دقیقه 38 آن دیدار و در حالی که بارسا با حساب سه بر یک در مجموع از حریف پیش بود، مسی با یک لایی زیبا توپ را از بین پاهای میلنر عبور داد؛ این حرکت در آن زمان بازخوردهای بسیاری به همراه داشت و هنوز هم که هنوز است ویدئوهای آن در فضای مجازی دیده می شود.

 

جالب اینجاست که مسی حرکت امشب خود را مقابل سیتی انجام داد که هدایت آن گواردیولا به عهده دارد؛ سرمربی آن دوره بارسلونا که واکنشش به لایی مسی به میلنر هم بسیار دیدنی بود. پپ امشب اما در قامت سرمربی تیم حریف قطعا از تکرار چنین حرکتی روی یکی از بازیکنانش خوشحال نشد.

 

1667806

دیدگاه‌ها