کد خبر : 1794213 | 04 آذر 1400 ساعت 00:22 | 52.7K بازدید | 22 دیدگاه

PSG امشب مرزهای خوش‌شانسی را جابه‌جا کرد! (عکس)

منچسترسیتی در نیمه اول دیدار مقابل پاری سن ژرمن فرصت های فوق العاده ای را برای گلزنی از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای قطعی کردن صدرنشینی خود به سه امتیاز دیدار امشب مقابل پاری سن ژرمن نیاز داشته و یک نیمه توفاتی را نیز مقابل این تیم سپری کرده است. شاگردان پپ گواردیولا چند موقعیت بسیار خوب را برای گلزنی از دست دادند و در یکی دو صحنه نیز کیلور ناواس واکنش های بسیار خوبی داشت تا 45 دقیقه نخست در نهایت با تساوی بدون گل تمام شود.

 

1667802

 

1667801

 

در همان دقایق ابتدایی بود که رودری فرصت داشت با ضربه سر در محوطه جریمه دروازه پاری سن ژرمن را باز کند، اما پرنسل کیمپمبه به شکلی تماشایی و با سر از نزدیکی خط دروازه توپ را درآورد و در ریباند نیز ضربه ریاض محرز به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 18 این بار ریاض محرز بود که در محوطه جریمه پاریس صاحب یک فرصت طلایی و فوق العاده شد، اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه با سر اشرف حکیمی برخورد کرد و این موقعیت بسیار خوب نیز اینگونه از دست رفت و توپ راهی کرنر شد.

 

اما در اواخر نیمه اول این بار ایلکای گوندوگان در مرکز محوطه جریمه پاری سن ژرمن موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشته و می توانست با یک ضربه فنی دروازه کیلور ناواس را باز کند، اما ضربه این ستاره آلمانی به دیرک دروازه برخورد کرد و بدشانسی های سیتی تکمیل شد. در نهایت سیتیزن ها در نیمه ای که به وضوح از حریف برتر بودند، با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

1667803

دیدگاه‌ها