کد خبر : 1794234 | 04 آذر 1400 ساعت 01:50 | 18.3K بازدید | 8 دیدگاه

هنوز چیزی تمام نشده

آنچلوتی: باید تیم اول شویم، مشکل آلابا جدی نیست

سرمربی رئال پس از پیروزی بر شریف تاکید کرد که باید در روز پایانی اینتر را هم شکست دهند تا به عنوان تیم اول راهی دور بعد شوند.

آنچلوتی: باید تیم اول شویم، مشکل آلابا جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین شریف تیراسپول توانست با سه گل به پیروزی برسد. داوید آلابا، تونی کروس و کریم بنزما برای رئال گل زدند تا صعود کهکشانی ها قطعی شود. با توجه به برتری اینتر بر شاختار نیز اکنون جنگ صدرنشینی بین رئال و نراتزوری خواهد بود. دو هفته بعد رئال در برنابئو میزبان اینتر است و در صورت تساوی نیز تیم اول گروه خواهد ماند.

 

 

1667808

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« روند خوبی را طی می کنیم و امشب نیز به اندازه کافی خوب بازی کردیم. تیم شرایط مطلوبی دارد و همه این شانس را دارند که در ترکیب قرار بگیرند. بازیکنان را در فرم بدنی مناسبی می بینم و روی همه نیز حساب می کنم. امشب می دانستیم که باید پیروز شویم چون نمی خواستیم کار صعود به روز پایانی کشیده شود ولی چیزی تمام نشده چون بازی روز پایانی برابر اینتر نیز بسیار حساس است. معتقدم اول شدن در گروه بسیار مهم است و به همین دلیل بازی با اینتر را کاملا جدی خواهیم گرفت و می خواهیم دور گروهی را به بهترین شکل تمام کنیم.»

 

 

1667835

 

 

کارلتو در مورد مصدومیت داوید آلابا گفت:« چیز خاصی نبود. کمی از ناحیه ساق پا مشکل داشت ولی به نظر جدی نمی آید. او را در شرایط خوبی دیدم و این اطمینان را دارد که در بازی های بعدی ما را همراهی کند.»

 

صحبت با کاسیمیرو کنار زمین:« در مورد تعداد کارت های زرد حرف می زدیم و در نهایت تصمیم گرفتم او را تعویض کنم.»

 

 

1667859

 

 

جبران شکست بازی رفت:« داستان بازی رفت متفاوت بود ولی امشب تیمی جدی روانه میدان شد که نمایش کاملی هم داشت. در بازی رفت هم شایسته برد بودیم و روی اتفاقات فوتبال باختیم.»

دیدگاه‌ها