کد خبر : 1794238 | 04 آذر 1400 ساعت 02:13 | 32K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراف کلوپ: ممکن بود مقابل پورتو مغلوب شویم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد تیمش در دیدار مقابل پورتو خوش شانس بوده است.

اعتراف کلوپ: ممکن بود مقابل پورتو مغلوب شویم

به گزارش "ورزش سه"، پورتو امشب و به خصوص در نیمه اول موقعیت های گلزنی خوبی را روی دروازه لیورپول ایجاد کرد، اما در نهایت مرسی سایدی ها با تکیه بر دو گل خود در نیمه دوم موفق به کسب پنجمین پیرزی متوالی شدند. یورگن کلوپ در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد نماینده پرتغال پرداخته و مدعی شد حریف روی ضدحملات موقعیت های خطرناکی روی دروازه لیورپول ایفا کرده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "ما در بازی موقعیت‌های بهتری از صحنه گل تیاگو داشتیم، اما ضربه این بازیکن نیز باور نکردنی و فوق العاده بود. من دیده ام که تیاگو در تمرینات از تکنیک لازم برای زدن چنین ضرباتی برخوردار بود، اما شما همیشه نمی توانید چنین ضرباتی به سمت دروازه حریف بزنید. ما در جریان مسابقه به چنین صحنه ای و البته کمی خوش شانسی نیاز هم داشتیم و البته پورتو در ضدحملات خود موقعیت های خطرناکی روی دروازه تیم ما خلق کرد.

 

1662243

 

ما پیش از این دیدار دغدغه های زیادی در مورد چینش ترکیب اصلی لیورپول داشتیم؛ چه کسی مصدوم است، کدام بازیکن خیلی بازی نکرده یا کدام یکی به استراحت نیاز دارد. هیچ یک از بازیکنان احساس نمی کند که به استراحت نیاز دارد و بازیکنانم به حضور در میدان عادت کرده اند، اما ما باید نگران بازی های آینده باشیم. همه چیز خوب پیش رفته، ما مصدوم ندادیم و شرایط خوب است.

 

ممکن بود که در مسابقه امشب مغلوب شویم و ما برای دقایقی خوش شانس بودیم. من انتظار رویارویی با یک ماشین پرسینگ بی رحمانه را نداشتم، اما ما در طول بازی بهتر شدیم و این چیزی است که من را خوشحال می کند. از عملکرد تاکی مینامینو راضی هستم. او وینگر راست نیست و در این پست بازی کرد، بنابراین من باید از این بازیکن رضایت داشته باشم."

دیدگاه‌ها