کد خبر : 1794239 | 04 آذر 1400 ساعت 02:20 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: نوبت تمدید قرارداد هم خواهد رسید

استفانو پیولی، سرمربی میلان به تمجید از عملکرد شاگردان خود در دیدار مقابل اتلتیکومادرید پرداخت.

پیولی: نوبت تمدید قرارداد هم خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه نگرفتن در مقابل اتلتیکومادرید به منزله حذف روسونری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود، اما آنها با گل دقایق پایانی مسیاس شانس های خود برای صعود به دور حذفی این تورنمنت را همچنان زنده نگه داشتند. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در پایان این دیدار در مورد پیروزی مهم روسونری و البته تمدید قرارداد با میلان در روزهای پیش رو صحبت کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "در حال حاضر بهترین کار این است که در کنار بازیکنان میلان جشن پیروزی بگیرم، زیرا آنها عملکرد فوق العاده ای داشتند. آنها با کیفیت و شجاعانه بازی کردند، همیشه به باور ایمان داشتند و حالا من در کنار آنها جشن می‌گیرم.

 

1667865

 

داستان زندگی مسیاس فوق‌العاده است، اما من فکر می‌کنم این تازه شروع کار برای او است، زیرا این بازیکن کیفیت بالایی دارد. مسیاس در ابتدای ورود به ترکیب میلان مشکلاتی داشت، اما حالا او واقعا به تیم کمک خواهد کرد.

 

تمجید کلارنس سیدورف از سبک بازی میلان؟ او به خوبی می داند که بازی برای میلان بزرگ به چه معناست. ما سعی می کنیم این کار را به خوبی انجام دهیم و فکر می کنم مسیر تیم درست است. امشب بازیکنان میلان در آزمون مهم دادند به موفقیت دست یافته و بلوغ تیمی خود را کاملا نشان دادند.

 

تمدید قرارداد با میلان؟ من کاملا با باشگاه هماهنگ هستم و احترام و اعتماد متقابلی بین ما وجود دارد. این همدلی دو طرفه ما باید همینطور ادامه پیدا کند. این تلاش شماست است که تفاوت، کیفیت، افکار و بالاتر از همه نتایج را رقم می زند و نوبت تمدید قرارداد هم خواهد رسید."

دیدگاه‌ها