کد خبر : 1794249 | 04 آذر 1400 ساعت 10:10 | 64K بازدید | 48 دیدگاه

مسی، امباپه و نیمار؟ فقط پیراهن ستاره‌سیتی(عکس)

بعد از پایان بازی دیشب منچستر سیتی و پاری سن ژرمن یک اتفاق جالب رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان پاری سن ژرمن بود؛ مسابقه ای که نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا آنها علاوه بر گرفتن انتقام بازی رفت، صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را هم قطعی کرده باشند.

 

پاری سن ژرمن شب گذشته مطابق انتظار از مثلث معروف خود در خط حمله یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار بهره می برد اما آنها نیز نتوانستند مانع باخت تیم فرانسوی می شود. اگرچه امباپه در این بازی موفق شد تک گل PSG را وارد دروازه حریف کند اما مسی و نیمار عملکرد قابل توجهی از خود ارائه ندادند.

 

اما یک اتفاق جالب و غیرمنتظره در پایان مسابقه دیشب رخ داد. جایی که یک کودک بعد از پایان بازی وارد زمین شد و در حالی که انتظار می‌رفت او از لیونل مسی، نیمار یا امباپه در خواست پیراهن کند اما به سمت ستاره پرتغالی منچستر سیتی یعنی برناردو سیلوا رفت و این خواسته را از این بازیکن مطرح کرد که اتفاقاً در دیدار دیشب عملکرد فوق العاده ای داشت. برناردو نیز درخواست این کودک را قبول کرد و پیراهنش را به او داد.

 

 

1667888

 

1667889

دیدگاه‌ها