کد خبر : 1794260 | 04 آذر 1400 ساعت 10:50 | 10.6K بازدید | 16 دیدگاه

چاره‌ای جز دفاع کردن نبود

صنعت - علی منصور، بازنده جان سخت!

صنعت نفت در حالی برابر پرسپولیس شکست خورد که نمایش دفاعی خوبی از خود بجا گذاشته بود.

صنعت - علی منصور، بازنده جان سخت!

به گزارش “ورزش سه” عدم نتیجه گیری پرسپولیس در سه بازی قبل و‌ هم‌چنین حضور نزدیک به ۲۰ هزار هوادار سرخ‌پوش بعد از نزدیک به ۶۵۰ روز همه باعث شده بود تا انگیزه میزبان برای کسب برد در این مسابقه و صعود به رتبه‌های بالایی جدول دو چندان شود. طبیعی است که در این وضعیت کسب یک امتیاز هم برای نفتی‌ها که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند به مانند برد ارزشمندی است.

 

میل به برد در تیم پرسپولیس آن‌ هم در حضور تماشاگران باعث شد تا علیرضا منصوریان چاره‌ای جز اتخاذ تاکتیک دفاعی برای تیمش نداشته باشد. تاکتیکی که در نیمه اول جواب داد و سرخ‌ها موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد نکردند.

 

1667905

 

در نیمه دوم همه چیز متفاوت شد. یحیی گل‌محمدی با انجام تعویض‌هایی به دنبال کسب برد از هر راهی بود و در این مسیر استفاده از شوت اولویت بیشتری داشت. به طوریکه پرسپولیس توسط عبدی از این راه به گل هم رسید اما داور گل رد شده از خط را ندید تا در ادامه و چند دقیقه بعد پرسپولیسی‌ها با استفاده از اشتباه میثم تهی‌دست و توسط سرلک به گل برتری برسند.

 

در ادامه اما سازمان دفاعی نفت با رهبری محمد طیبی، محمد بختیاری و امید خالدی با تمرکز کار کرد و توانست موقعیت خطرناکی به پرسپولیس ندهد و نفتی‌ها حتی اگر کمی خوش‌شانس بودند در دقایق پایانی توسط شروین بزرگ به گل می‌رسیدند و با امتیازی ارزشمند راهی آبادان می‌شدند که این اتفاق رخ نداد و حالا شاگردان منصوریان آماده جدال سخت با استقلال در ورزشگاه خانگی می‌شوند.

دیدگاه‌ها