کد خبر : 1794271 | 04 آذر 1400 ساعت 17:00 | 31.6K بازدید | 25 دیدگاه

تبعات شکست در منچستر؛ انتقاد شدید از پوچتینو

شکست پاری سن ژرمن برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان انتقادات شدیدی از عملکرد این تیم را به همراه داشته است.

تبعات شکست در منچستر؛ انتقاد شدید از پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو شب گذشته در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بودند و با نتیجه 1-2 بازی را واگذار کردند.

این در حالی بود که کیلیان امباپه در ابتدای نیمه دوم تیمش را از حریف پیش انداخت اما رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس دو گل سیتیزن‌ها را به ثمر رساندند.

این شکست باعث شد که پاری سن ژرمن شانس صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان تیم صدرنشین را از دست بدهد و پس از سیتی در رده دوم قرار بگیرد.

عملکرد این تیم در بازی چهارشنبه شب بدون هیچ انسجام و هماهنگی بین هافبک‌ها، مهاجمان و مدافعان بود و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

 

1665739

 

نمایش نه چندان خوب پی اس جی از ابتدای فصل تا به حال باعث شده که انتقاداتی از مائوریسیو پوچتینو مطرح شود اما به نظر می‌رسد که حالا این انتقادها بیش از پیش شدت گرفته است.

این مربی آرژانتینی هفت پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و شایعات بسیاری در این هفته درباره انتقال او به منچستریونایتد به گوش می‌رسید و حالا شکست برابر سیتی با هجوم انتقادات به سوی او همراه شده است.

روزنامه فرانسوی اکیپ در اعتراض به عملکرد پوچتینو نوشت:« ارزیابی شرایط کار دشواری است. چون برنامه بازی اولیه او با توجه به مصدومیت بازیکنان تغییر کرد و به نظر می‌رسید که او نمی‌داند چطور باید با این شرایط کنار بیاید. تصمیمات او برای تغییر ترکیب تیم کارآمد نبود. تغییرات تاکتیکی این مربی نیز فایده‌ای برای پاری سن ژرمن نداشت.»

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی باور دارند که پوچتینو نتوانسته ارتباط لازم بین مسی، نیمار و امباپه را در زمین ایجاد کند و همین موضوع باعث شده که این مثلث طلایی کارایی لازم را در زمین برای این تیم نداشته باشند.

دیدگاه‌ها