کد خبر : 1794274 | 04 آذر 1400 ساعت 23:25 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

اوون:

کوناته به اندازه فن دایک قابل اطمینان نیست

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول، از عملکرد ابراهیما کوناته در این تیم ابراز نگرانی کرد.

کوناته به اندازه فن دایک قابل اطمینان نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول نمایش درخشانش در لیگ قهرمانان را با پیروزی 0-2 برابر پورتو ادامه داد تا همچنان صدرنشین قاطع گروهش باشد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که پورتو نیز در جریان بازی بارها شانس گلزنی پیدا کرد اما نتوانست از آنها به خوبی استفاده کرده و دروازه حریف را باز کند.

تیاگو با شوتی زیبا از فاصله 25 متری گل اول بازی را برای تیم کلوپ به ثمر رساند و محمد صلاح نیز 18 دقیقه بعد موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

 

1633172

 

با این حال به نظر می‌رسید که لیورپول از نظر دفاعی چندان قدرتمند ظاهر نشده و اوون معتقد است که دلیل این اتفاق ضعف بازیکنی است که این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت.

این بازیکن سابق لیورپول بین دو نیمه به بی تی اسپورت گفت:« این بازی بسیار خوبی برای پورتوست و آنها یک یا دوبار فرصت جدی گلزنی داشتند. باید بگویم که کوناته کمی من را نگران می‌کند. او زیاد پرس نمی‌کند و وقتی با کسی یارگیری می‌کند نیز معمولا جا می‌ماند. ما بارها به این دلیل به حریف فرصت دادیم و من فکر می‌کنم که آنها باید با استفاده از ویرژیل فن دایک در این زمینه محتاط باشند.»

کلوپتصمیم گرفته بود با توجه به فشردگی مسابقات پیش رو، در این بازی به فن دایک استراحت بدهد. چرا که لیورپول پیش از این با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید، صعودش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.

 

دیدگاه‌ها