کد خبر : 1794285 | 04 آذر 1400 ساعت 18:11 | 29.8K بازدید | 5 دیدگاه

امضای پوچ روی پیراهن یونایتد؛ این نشانه است؟ (عکس)

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پیش از بازی برابر سیتی پیراهن یونایتد را برای یکی از هواداران امضا کرد.

امضای پوچ روی پیراهن یونایتد؛ این نشانه است؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و در نهایت با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

پس از اخراج اوله گونار سولسشر از هدایت منچستریونایتد، شایعات بسیاری درباره سرمربی بعدی این تیم به گوش می‌رسید اما بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که مائوریسیو پوچتینو گزینه اصلی مدیران این باشگاه به حساب می‌آید.

این مربی آرژانتینی برای بازی شب گذشته به سیتی آمده بود و امضای پیراهن منچستریونایتد برای یکی از هواداران پیش از آغاز بازی برابر سیتی باعث شد تا بار دیگر شایعات مربوط به حضور او در اولدترافورد شدت بگیرد.

 

1667939

 

یکی از هواداران منچستریونایتد به تاک اسپورت گفت:« ما امروز با پوچتینو دیدار کردیم. فرزندانم عکس‌هایی از او به همراه داشتند و ناگهان کسی گفت اجازه دهید ببینیم آیا او پیراهن یونایتد را امضا می‌کند. این پیراهن فرزند من بود و عکسی از او در حال امضا کردن گرفت نشد.»

 

1667938

 

این هوادار ادامه داد:« یکی از نمایندگان و همراهان او نیز در این صحنه حضور داشت و گفت ببخشید، این پیراهن منچستریونایتد است، او این لباس را امضا نخواهد کرد اما پوچتینو به او گفته که مشکلی ندارد و پیراهن را برای ما امضا کرد. من اصلا انتظار نداشتم که او این کار را انجام دهد. به پسرم گفتم کاغذی را هم در دست داشته باشد اما او امضای پیراهن را پذیرفت.»

پوچتینو که رابطه بسیار خوبی با سر الکس فرگوسن دارد پیش از بازی برابر سیتی به رسانه‌ها گفت که تا تابستان 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و از شرایطش در این تیم راضی است.

دیدگاه‌ها