کد خبر : 1794294 | 04 آذر 1400 ساعت 17:50 | 36.4K بازدید | 18 دیدگاه

سومین جواهر بارسا در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله

بارسا در آستانه تمدید قرارداد با پدیده ۱۷ ساله

به نظر می رسد که کارهای تمدید قرارداد گاوی پدیده جوان و تنها 17 ساله بارسا نهایی شده است.

بارسا در آستانه تمدید قرارداد با پدیده ۱۷ ساله

به گزارش "ورزش سه"، گاوی بازیکنی بوده که از زمان اولین حضورش در بارسلونا رشد خود را متوقف نکرده است. او با وجود فقط 17 سال سن حالا هم در بارسا و هم در تیم ملی اسپانیا به میدان می رود؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن مورد توجه چند تیم بزرگ فوتبال اروپا از جمله چلسی قرار بگیرد اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، مدعی شده که این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله با بلوگرانا قرار گرفته است.

 

مذاکرات با ایجنت او به خوبی در جریان است و بارسلونا قراردادی برای پنج سال دیگر ( قرارداد فعلی در ژوئن 2023 منقضی می‌شود) با دستمزدی که فصل به فصل افزایش می‌یابد، روی میز خواهد گذاشت. این اتفاق باعث خواهد شد که بعد از پدری گونزالس و آنسو فاتی، باشگاه کاتالانی یکی دیگر از جواهرهای خود را از خطر جدایی حفظ کرده باشد.

 

 

1667954

 

 

قرارداد جدید پدیده اسپانیایی تا سال 2028 خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که بند آزادسازی این بازیکن که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالاتی ارزش او 25 میلیون یورو برآورد شده، چقدر خواهد بود. این در حالی است که دو ستاره جوان دیگر بارسا که اخیرا قرارداد خود را تمدید کردند یعنی پدری و فاتی بند آزادسازی 1000 میلیون یورویی دارند و اصلا بعید نیست که در مورد گاوی نیز چنین اتفاقی رخ دهد؛ ستاره ای که قطعاً روز به روز و طی سال های آینده قیمتش افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها