کد خبر : 1794300 | 04 آذر 1400 ساعت 14:10 | 28.6K بازدید | 9 دیدگاه

خشم گواردیولا از شاگردانش: محکم بازی کنید (عکس)

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در دقایقی از بازی شب گذشته از عملکرد بازیکنانش راضی نبود.

خشم گواردیولا از شاگردانش: محکم بازی کنید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان پاری سن ژرمن بود و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند.

این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار بود که پیش از این صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان قطعی شده بود اما به دنبال تعیین سرنوشت صدرنشین این گروه بودند.

رویارویی لیونل مسی در ترکیب پی اس جی با پپ گواردیولا روی نیمکت سیتی نیز به حساسیت‌ها و جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کرد.

 

1667961

 

سیتی در نیمه اول بارها و بارها فرصت‌های بسیاری روی دروازه پاری سن ژرمن خلق کرد که با دقت پایین بازیکنان این تیم و درخشش کیلور ناواس و خط دفاع پی اس جی به گل تبدیل نشد.

در نهایت بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید و در آغاز نیمه دوم این شاگردان پوچتینو بودند که توانستند توسط کیلیان امباپه از حریف پیش بیفتند.

همین موضوع باعث شد که پپ گواردیولا نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش ابراز ناراحتی کرده و با ژست‌هایی در کنار زمین از آنها بخواهد که دست از انجام بازی آرام و با طمانینه برداشته و با جنگندگی و جدیت بیشتری در زمین حاضر شوند.

 

1667963

 

1667962

 

سیتی دقایقی پس از گل امباپه، موفق شد توسط رحیم استرلینگ بازی را به تساوی بکشاند و گابریل ژسوس نیز موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش در این بازی را به ثمر برساند تا سیتی با کسب این سه امتیاز، به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

دیدگاه‌ها