کد خبر : 1794302 | 04 آذر 1400 ساعت 19:00 | 65.2K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

یک برزیلی در لیست بارسا؛ ناجی ژاوی از سوئیس می‌آید

بارسلونا برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب مهاجم برزیلی بازل سوئیس است.

یک برزیلی در لیست بارسا؛ ناجی ژاوی از سوئیس می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ژاوی به نوکمپ در قامت مربی باعث شد که شور و اشتیاق بسیاری به هواداران این تیم تزریق شده و امید به بهبود شرایط در نوکمپ احساس شود.

اما این مربی جوان جادوگر نیست و نمی‌تواند از کنار زمین برای تیمش گلزنی کند. این مشکلی است که رونالد کومان نیز با آن درگیر بود و حالا به نظر می‌رسد که به دردسر جدی ژاوی تبدیل شده است.

 

 

1667397

 

 

بارسا در دو بازی پس از حضور ژاوی روی نیمکت تنها یک گل به ثمر رسانده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده و توسط ممفیس دیپای در بازی برابر اسپانیول به ثمر رسیده است.

 

برای حل این مشکل بارسا به دنبال جذب یک مهاجم در پنجره زمستانی است ولی مشکلات اقتصادی اجازه نمی دهد به سراغ ستاره های نامدار برود.

 

 

1667967

 

 

در چنین شرایطی بارسا به این نتیجه رسیده است که برای جذب "آرتور کابرال"، مهاجم برزیلی 23 ساله بازل سوئیس اقدام کند. طبق ادعای موندودپورتیوو، مذاکرات ابتدایی نیز با کابرال انجام شده و مدیر برنامه های بازیکن، این مساله را به اطلاع وی رسانده است.

از قرارداد کابرال با بازل تنها یک سال و نیم دیگر باقیمانده و باشگاه سوئیسی می داند که زمستان یا تابستان بعد تنها فرصت باقیمانده برای واگذاری بازیکن با رقمی معقول است. 

 

 

1667969

 

 

جذب کابرال را دکو ستاره پرتغالی سابق بارسا توصیه کرده است و البته برای این مهم، دلایلی منطقی هم دارد. کابرال که اکتبر گذشته برای اولن بار به تیم ملی برزیل نیز دعوت شد، از سال 2019 برای بازل بازی می کند.

او فصل اول توانست 18 گل به ثمر برساند. در فصل دوم زننده 20 گل بود و امسال نیز در 24 بازی توانسته 23 گل بزند. باید دید در صورت جذب کابرال، او می تواند ناجی ژاوی و بارسلونا باشد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها