کد خبر : 1794309 | 04 آذر 1400 ساعت 16:22 | 91.9K بازدید | 92 دیدگاه

امباپه بیشتر مرا ناامید کرد

با مسی غیرممکن است قهرمان چمپیونزلیگ شوید

جیمی کاراگر پس از شکست پی اس جی از سیتی گفت که پاریسی ها هیچ شانسی برای قهرمانی اروپا نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در خانه خود نبرد صدرنشینی را از پی اس جی برد و به عنوان تیم اول راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد. پی اس جی با لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در اکثر دقایق تحت تاثیر بازی فوق العاده خوب سیتی قرار داشت.

شکل بازی پاریسی ها به گونه ای بود که هیچکس معتقد نیست حتی شایستگی کسب تساوی را داشتند، در حالی که توقعات از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو بسیار بالاست.

 

 

1667982

 

 

جیمی کاراگر کارشناس اسکای اسپورتس در مورد بازی گفت:« پوچتینو باید از پی اس جی برود. اگر این شانس را دارد تا سرمربی منچستریونایتد شود،جای او باشم، همین فردا پی اس جی را رها خواهم کرد. او هرگز با لیونل مسی فاتح لیگ قهرمانان نخواهد شد چرا که او در زمین فقط قدم می زند. در نوک حمله پوچتینو سه مهاجم دارد که فقط در زمین پیاده روی می کنند. از نظر من 4 تیمی که شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ هستند، حتی یک بازیکن اینچنینی نیز ندارند و تمامی مهاجمان شان در زمین فعالند و می دوند. در حالی که پی اس جی مسی، نیمار و امباپه را دارد که هیچ تلاشی برای پرس حریف نمی کنند. با این سه بازیکن پی اس جی مطلقا شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.»

 

 

1667945

 

 

کاراگر ادامه داد:« به خصوص از شکل بازی امباپه بیشتر رنج کشیدم. می توان قدم زدن مسی را درک کرد چون 34 سال دارد ولی امباپه 22 ساله است و بیشتر باید به عقب بیاید و در کارهای دفاعی مشارکت کند. وقتی برابر تیمی مثل سیتی بازی می کنید، بایدخیلی بیشتر از همیشه به هم تیمی های تان کمک کنید. این قدم زدن امباپه اصلا برایم قابل درک نبود.»

 

دیدگاه‌ها