کد خبر : 1794310 | 04 آذر 1400 ساعت 23:50 | 60.1K بازدید | 9 دیدگاه

آرائوخو می رود؟

چلسی به دنبال جذب ستاره خط دفاعی بارسلونا

مدافع ارزشمند اروگوئه ای بارسلونا از چلسی یک پیشنهاد خوب دریافت کرده است.

چلسی به دنبال جذب ستاره خط دفاعی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو شب پیش در نوکمپ برابر بنفیکا با تساوی بدون گل متوقف شد. بارسا نیمه نخست تیم برتر میدان بود ولی در 45 دقیقه دوم بازی کمی به تعادل کشیده شد. آبی اناری ها دقیقه 83 به یک گل هم رسیدند که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. زننده این گل، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بود که شاید بهترین بازیکن بارسلونا نیز محسوب می شد.

 

 

1646076

 

 

آرائوخو همه جای زمین بود و در هنگام ضربات ایستگاهی نیز خطری دائمی برای دروازه بنفیکا محسوب می شد. بسیاری معتقدند این مدافع جوان می تواند سال ها خیال بارسا در قلب خط دفاعی را راحت کند اما مشکل اینجاست که او بیش از حد معمول مصدوم می شود. او پس از گلزنی هم مصدوم شد و ژاوی او را از زمین بیرون کشید.

آرائوخو که دو فصل پیش از تیم دوم بارسا به تیم اول رسید، تنها یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و فعلا خبری از تمدید نیست.

 

 

1594220

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، آرائوخو یک پیشنهاد بسیار خوب از تیمی در لیگ برتر انگلیس دریافت کرده و گفته می شود این تیم احتمالا چلسی است. با جدایی قریب الوقوع آنتونیو رودیگر، کریستیانسن و آسپلایکوئتا، چلسی نیاز به جذب مدافع دارد و سران باشگاه روی آرائوخو به عنوان یکی از گزینه ها نظر مثبت دارند. در واقع بارسلونا باید هرچه زودتر بجنبد، در غیر این صورت خطر از دست دادن این مدافع آینده دار را به شدت حس خواهد کرد.

دیدگاه‌ها