کد خبر : 1794315 | 04 آذر 1400 ساعت 15:10 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی و کامبکی که 3 امتیازی نبود

مهاجم پیکان، استاد گلزنی به نساجی(عکس)

مهاجم بلندقامت و باتجربه پیکانی‌ها توانست روز درخشانی را در ساری سپری کند و مرد اول تیمش در روز تساوی با نساجی بود.

مهاجم پیکان، استاد گلزنی به نساجی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صالحی که از او به عنوان یک مهاجم تمام‌کننده و فرصت‌طلب یاد می‌شود، بعد از ناکامی در 5 هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر، به دنبال آن بود تا در مقابل نساجی، طلسم گل‌نزدن‌هایش در لیگ بیست و یکم را بشکند و بتواند درخشش‌های خود با پیراهن پیکان را از سر بگیرد. آخرین گل او با پیراهن پیکان، هفته بیست و هفتم فصل گذشته مقابل مس رفسنجان باز می‌گشت.


صالحی فرصت‌طلب در شرایطی که تیمش یک گل از نساجی عقب افتاده بود، در نیمه دوم توانست در فاصله‌ 12 دقیقه با درخشش خود، 2 گل بزند و زمینه‌ساز کامبک پیکان مقابل نساجی شود؛ هر چند که کامبک به دست آمده برای پیکان تا پایان بازی حفظ نشد، اما با این‌حال درخشش ابراهیم صالحی باعث شد تا شاگردان مجتبی حسینی با سوغاتی یک امتیازی ساری را ترک کنند.

 

1667992

 

 

مهاجم باتجربه پیکانی‌ها در شرایطی 2 بار دروازه نساجی را در بازی روز گذشته فرو ریخت، که فصل گذشته هم موفق شده بود با پیراهن پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به نساجی گل بزند؛ او در لیگ هجدهم هم با پیراهن پارس جنوبی جم به نساجی گل زده بود تا این‌چنین با دبل روز گذشته، شمار گل‌های او در مقابل حریف قائمشهری به عدد 4 برسد.
ابراهیم صالحی که روز گذشته بعد از تعویض حسین پورامینی بازوبند کاپیتانی خودروسازان را نیز بر دست داشت و با آن دو گل زد، فصل گذشته با پیراهن پیکان، 5 بار موفق به گلزنی شد و باید دید این مهاجم 30 ساله پیکانی‌ها در لیگ بیست و یکم چند گل خواهد زد.

دیدگاه‌ها