کد خبر : 1794318 | 04 آذر 1400 ساعت 15:26 | 13.7K بازدید | 16 دیدگاه

سپاهان اینبار بهترین خط دفاعی و حمله را با هم می‌خواهد؛

پیشی گرفتن کنت از بهترین گلرهای لیگ برتر (عکس)

تیم فوتبال سپاهان نمایش بسیار خوبی در شش هفته گذشته داشته و صرف نظر از شکست در دربی اصفهان، بهترین خط دفاعی و هجومی لیگ را به نام خودش زده است.

پیشی گرفتن کنت از بهترین گلرهای لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه لیگ بیست و یکم آغاز شود، تصور بر این بود که در میان مدعیان قهرمانی سپاهان ممکن است با توجه به جدایی پیام نیازمند وضعیت متزلزلی در خط دروازه پیدا کند و این در حالی بود که  پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر هر کدامشان با جذب دو گلر خوب وارد مسابقات شدند؛ با این حالا در شرایطی که هفته ششم رقابت های لیگ به پایان رسیده، این شاگردان محرم نویدکیا بوده اند که برخلاف فصل گذشته در بخش دفاعی و دروازه به همراه استقلال عملکلرد بسیار بهتری نسبت به سایر مدعیان داشته‌اند.


کنت بعد از ثبت 4 کلین‌شیت و دریافت تنها یک گل مقابل ذوب‌آهن اصفهان، روز گذشته در شیراز به دنبال پنجمین کلین‌شیت خود بود تا بتواند همچنان صدر جدول را در اختیار خود داشته باشد؛ اتفاق مهمی که برای سپاهان و کریستوفر نت رخ داد تا طلایی پوشان دوباره به صدر جدول رده بندی صعود کنند.


کنت که با اضافه شدن به سپاهان سایه سنگین پیام نیازمند را به شدت احساس می‌کرد،  طی بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته و در دیدار برابر فجر نیز معدود موقعیت‌های این تیم را با واکنش‌های خود دفع کرد. اما شاید جدی‌ترین عکس العمل این دروازه بان هم تاکنون به همین دیدار برمی‌گردد,؛ جایی که او در نیمه دوم با حسین مهربان مهاجم تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز تک به تک شد، اما با عکس العملی تماشایی مانع از باز شدن دروازه اش شد تا حالا پس از چند بازی که دروازه شاگردان محرم نویدکیا خیلی تهدید نمی‌شد، کنت نشان دهد که علاوه بر بازی با پای خوبی که دارد و مورد توجه ویژه محرم نویدکیا است، در سایر فاکتورهای دروازه بان نیز تبحر دارد.

 

1667993


در پایان هفته ششم سپاهان در کنار استقلال و آلومینیوم بهترین خطوط دفاعی لیگ را به خودشان اختصاص داده اند و تنها یک گل دریافت کرده‌اند. البته با این تفاوت که کنت دروازه‌بان ثابت سپاهان بوده و موفق به ثبت 5 این آمار شده است، اما استقلال با استفاده از سه گلر به رکورد رسیده و آلومینیوم اراک از دو گلر برای ثبت 5 کلین شیت خود استفاده کرده است. در واقع برای استقلال 2 بار حسینی، 2 بار رضایی و 1 مرتبه مظاهری در دروازه ایستاده‌اند و خطیبی نیز در 4 مسابقه از پورحمیدی استفاده کرده و یک مسابقه نیز فرصت به عرفان اسفندیاری رسیده است.


اما نکته وِیژه در مورد سپاهان که صدرنشین فعلی جدول مسابقات به شمار می‌رود، اینکه آنها علی‌رغم بهترین بودن در بخش عملکرد دفاعی که به وضوح نشان دهنده پیشرفت تیم محرم نویدکیا نسبت به سال گذشته است، در بخش تهاجمی نیز توانسته‌اند به روند خوب فصل گذشته ادامه دهند و امسال نیز با 8 گل زده در صدر جدول بهترین خط تهاجمی لیگ برتر قرار گرفته‌اند تا شاگردان نویدکیا با عملکرد منسجم در کلیه خطوط، خط و نشان محکمی برای مدعیان قهرمانی لیگ 21 کشیده بودند.

دیدگاه‌ها