کد خبر : 1794326 | 04 آذر 1400 ساعت 16:23 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی از همه عذرخواهی کرد

آقامجتبی و اقدام کم سابقه در لیگ برتر(عکس)

مجتبی حسینی در پایان دیدار با نساجی اقدام جالبی را انجام داد.

آقامجتبی و اقدام کم سابقه در لیگ برتر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پیکان و نساجی در شرایطی از هفته ششم لیگ برتر روز گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید که در طول 90 دقیقه تنش های زیادی در این بازی اتفاق افتاد.


علاوه بر اعتراض اعضای دو تیم به عملکرد داور مسابقه حضور تعدادی تماشاگر در ورزشگاه شهدای ساری هم حاشیه ساز شد. این تماشاگران با وجود بدون تماشاگر بودن بازی روی سکوها حضور داشتند و در اواسط نیمه دوم توهین هایی را به مجتبی حسینی سرمربی پیکان از روی سکوها انجام دادند که واکنش این مربی را در پی داشت.


در نهایت ماجرای حضور تماشاگران در ورزشگاه ختم به خیر شد و اعتراض ها به داوران هم خاتمه یافت اما نکته مهم اقدام تحسین برانگیز مجتبی حسینی بود. سرمربی پیکان بعد از سوت پایان به سمت نیمکت نشینان نساجی و مدیرعامل این باشگاه رفت و بابت اتفاقاتی که رخ داد، عذرخواهی کرد.

 

1668006


حسینی در نشست خبری بعد از بازی نیز وقتی خبرنگاران شمالی از او درباره شادی بعد از گلش با توجه به گذشته ای که در نساجی داشت، پرسیدند اوبا بیان اینکه شادی اش رو به نیمکت نساجی نبوده، بابت هیجانی شدنش عذرخواهی کرد.


سرمربی پیکان دیروز اگرچه کار خاصی کنار زمین انجام نداده بود که بخواهد بابتش عذرخواهی کند اما برای آنکه حرمت ها حفظ شود و تنش تازه ای ایجاد نشود، با بیان عذرخواهی به حواشی ایجاد شده خاتمه داد.

دیدگاه‌ها