کد خبر : 1794327 | 04 آذر 1400 ساعت 16:26 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

سکوت امیر قلعه‌نویی روی جایگاه ویژه (عکس)

قلعه نویی روز گذشته از قسمت جایگاه ویژه استادیوم شهید قاسم سلیمانی سیرجان نظاره گر عملکرد شاگردانش بود.

سکوت امیر قلعه‌نویی روی جایگاه ویژه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از 5 شکست متوالی مقابل استقلال که 4 بار آن برابر فرهاد مجیدی بود، همگان انتظار داشتند تا امیر قلعه نویی بتواند انتقام ناکامی های گذشته را گرفته و بالاخره از سد تیم و شاگرد سابقش عبور کند. اما برخلاف انتظارات، بازی گل گهر و استقلال هیچ حادثه و اتفاق خاصی نداشت و مسائل حاشیه ای آن، بیشتر از حوادث درون زمین بود.

 

قلعه نویی که پس از اتفاقات پیش آمده در پایان دیدار جام حذفی سال گذشته برابر استقلال به مدت 3 ماه از حضور در کنار زمین محروم شده، روز گذشته نیز همچون دیدارهای قبلی گل گهر در بخش جایگاه ویژه و روی سکوهای استادیوم نظاره گر عملکرد شاگردانش بود که البته به نظر نمی رسد این مربی پرافتخار از وضعیت بازی دیروز رضایت داشته باشد.

 

با اینکه امیر قلعه نویی از چند روز پیش از دیدار با استقلال سکوت کرده بود و در این باره صحبتی را در مصاحبه با رسانه ها به زبان نیاورد، اما او روز گذشته هدف حمله غیرمستقیم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال قرار گرفت.

 

 

مجیدی در نشست خبری پس از بازی درباره جلوگیری از حضور رودی ژستد و کوین یامگا برابر گل گهر با گفتن این جمله که: "به دستیارم گفتم هرچه بازیکن داریم، ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود. بالاخره می‌دانم با کی بازی دارم"، عملا امیر قلعه نویی را هدف حملاتش قرار داد در حالیکه شواهد نشان می دهد باشگاه سیرجانی نقشی در این داستان نداشته است.

 

به هر شکل امیر قلعه نویی پس از این بازی سیاست سکوت را در پیش گرفته و ترجیح  داده است تا واکنشی به این صحبت ها نشان ندهد.

 

دیدگاه‌ها