کد خبر : 1794330 | 04 آذر 1400 ساعت 16:32 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات دوومیدانی شهدای مدافعان سلامت

مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

برگزاری مسابقات دوومیدانی شهدای مدافعان سلامت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت، با حضور 600 دونده زن و مرد در مجموعه ورزشی آزادی بطور مجزا برگزار شد تا ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های این عزیزان فضایی را برای افزایش دو همگانی و شور و نشاط برای مردم فراهم آوریم.

 

بهرام علیشاهی مسئول قرار گاه شمال‌غرب سپهبدان شهید قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسابقات دو بصورت مجزا برای آقایان و بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای توجه بیشتر مردم به ورزش و ایجاد شور و نشاط برگزار شد و در نظر داریم چنین مسابقاتی را بصورت آزاد در رده های سنی مختلف در استان‌های دیگر هم برگزار کنیم.

 

وی گفت: آمادگی داریم با حمایت و هماهنگی ادارات ورزش استان‌ها و با حمایت‌های که خیرین دارند چنین مسابقاتی را بصورت دائمی در استان‌های مختلف برگزار کنیم.

 

در ادامه حسن شیر قوی مسئول برگزاری مسابقات عنوان داشت: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که به‌عنوان مثال از 13 سال تا 70 سال داشتیم و در مجموع 250میلیون تومان جوایز نقدی به نفرات اول تا بیستم اهدا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات با همکاری هیئت دومیدانی تهران و داوران رسمی و با رعایت پروتکل ها و استانداردهای لازم در دو مسیر 5 کیلومتر و 15 کیلومتر برگزار شد تا ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت در راستای افزایش توجه به ورزش در بین مردم گام برداریم‌.

دیدگاه‌ها