کد خبر : 1794342 | 04 آذر 1400 ساعت 18:17 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر

در پایان هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان که در بخش ریکرو و کامپوند مردان انجام شد، کمانداران برتر مشخص شدند.

معرفی کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، در پایان هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان که امروز (پنجشنبه) چهارم آذر در سایت تیروکمان و در بخش ریکرو و کامپوند مردان انجام شد، نتایج کمانداران به شرح زیر اعلام شد.

 

هفته سوم کامپوند مردان

هیات استان مرکزی ۳ بر ۲ برابر آلفا به برتری رسید، آکادمی راد ۵ بر صفر برابر ناجا به پیروزی رسید، سهند تبریز ۵ بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، مرال ۴ بر یک برابر هیات استان قزوین به برتری رسید، سپاهان ۳ بر ۲ سپاهان را شکست داد.

در هفته چهارم کا مپوند مردان نیز آکادمی راد ۴ بر یک هیات استان مرکزی را شکست داد، هیات استان کرمان ۴ بر یک برابر آلفا به برتری رسید، سهند تبریز ۳ بر ۲ ناجا را شکست داد، سپاهان ۵ بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، مرال ۳ بر ۲ برابر هیلان به پیروزی دست یافت.

در هفته سوم ریکرو مردان نیز آکادمی استعدادیابی تبریز ۴ بر یک سپاهان را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر برابر سهند تبریز به برتری رسید، تیرانا ۵ بر صفر هیات استان اردیبل را شکست داد، هیات استان مرکزی ۴ بر یک کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد و کارن آرچری ۴ بر یک برابر نفت امیدیه به برتری رسید، آکادمی راد ۵ بر صفر انجمن اوتیسم ایران را شکست داد.

 

هفته چهارم ریکرو مردان

ناجا ۵ بر صفر برابر آکادمی استعدادیابی تبریز به پیروزی رسید، دانشگاه آزاد اسلامی ۴ بر یک سپاهان را شکست داد، سهند تبریز ۴ بر یک برابر تیرانا به برتری رسید، کارن آرچری ۴ بر یک هیات استان اردیبل را مغلوب خود کرد، آکادمی راد ۵ بر صفر کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران نیز ۳ بر ۲ نفت امیدیه را مغلوب کرد.

در پایان هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان در کامپوند، محمدصالح پالیزبان از تیم آکادمی راد با امتیاز ۳۵۹، امیر کاظم‌پور از تیم سپاهان با امتیاز ۳۵۲ و حمزه نکویی از تیم هیات استان کرمان با امتیاز ۳۵۲ در جایگاه اول تا سوم امتیازآورترین کمانداران قرار گرفتند.

در ماده ریکرو نیز محمدصادق کبودانی از تیم ناجا با امتیاز ۳۳۵، میلاد وزیری از تیم دانشگاه آزاد با امتیاز ۳۳۱ و صادق اشرفی از تیم دانشگاه آزاد با امتیاز ۳۲۳ امتیازآورترین کمانداران ریکرو را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه‌ها