کد خبر : 1794345 | 04 آذر 1400 ساعت 18:38 | 29.9K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار به مورینیو و رم: مراقب صیادمنش باشید!

وب سایت هواداری باشگاه رم ایتالیا در مطلبی به مدافعین این تیم هشدار داد که در بازی امشب مراقب صیادمنش باشند.

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم از مرحله گروهی لیگ کنفرانس امشب برگزار می شود. در یکی از این دیدارها تیم رم در استادیوم المپیکو میزبان زوری لوهانسک است. تقابل دو بازیکن ایرانی یعنی اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی با ستاره های رم و در صدر آنها سرمربی جالوروسی یعنی ژوزه مورینیو نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

 

وب سایت romanews در مطلبی به گزارشی در این باره پرداخته و نوشته است: کریس اسمالینگ پس از حدود 2 ماه می تواند یک بار دیگر پیراهن رم را بر تن کند. بنابراین او می‌تواند کابوس مصدومیت‌هایی را که عملاً از زمان پیوستن به رم با آنها درگیر بوده را پشت سر بگذارد.

 

 

1668049

 

 

بازیکن سابق منچستر با توجه به غیبت های مداوم نتوانست در ترکیب تیم حضور مداوم داشته باشد اما از این پس او این فرصت را دارد که به اصل خود بازگردد و نقش رهبر خط دفاعی را برعهده بگیرد.  جالوروسی که در لیگ کنفرانس یک بار شکست خورده، برای حفظ اقتدار خود، اسمالینگ و هم تیمی هایش وظیفه دارند تا خط حمله حریف را خنثی کنند و برای این کار باید از اللهیار صیادمنش شروع کنند.

 

مورینیو در کنفرانس خبری قبل از بازی بر این موضوع تاکید کرد که زوریا هم در کادرفنی و هم در بین بازیکنان نیروی پویایی و جوانی دارد و بازیکنان این تیم مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار گرفته اند و احتمالا جالوروسی با یک خطر بالقوه مواجه می شود که نقطه مرکزی آن اللهیار صیادمنش است.

 

 

1668050

 

 

او یک بازیکن ایرانی و متولد 2001 است. صیادمنش در لیگ کنفرانس تاکنون در 4 دیدار 2 گل به ثمر رسانده و در حال حاضر با 6 گل زده در لیگ اوکراین و در مجموع 8 گل زده، بهترین گلزن زوریا لوهانسک است. او همچنین 4 پاس گل به هم تیمی هایش داده و بهترین پاسور این تیم نیز محسوب می شود. 

 

بازیکن 20 ساله فنرباغچه یک مهاجم مرکزی است، اما در واقع یک بازیکن همه کاره است زیرا می تواند به عنوان وینگر راست یا چپ به کار گرفته شود. او در بازی رفت مقابل رم حضور داشت، اما در نیمه دوم و در یک بازی سخت برای اوکراینی ها، زمین مسابقه را ترک کرد و نتوانست گلزنی کند. با توجه به اینکه زوریا یک امتیاز از شاگردان مورینیو کمتر دارد، صیادمنش امشب دوباره تلاش خواهد کرد و تمام توانش را به کار می گیرد تا در میدان برای تیمش بدرخشد.

دیدگاه‌ها