کد خبر : 1794358 | 04 آذر 1400 ساعت 21:18 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی – پدیده احتمالا در دستگردی

دیدار نساجی – پدیده احتمالا در استادیوم شهید دستگردی تهران برگزار می شود. همان استادیوم تیم پاس در اکباتان.

نساجی – پدیده احتمالا در دستگردی 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در هفته هفتم بازی ها باید در خانه تیم سپاهان به میدان برود. نساجی در 7 هفته ابتدایی برای چهارمین بار در خانه تیم مدعیان قهرمانی به میدان می رود. پیش تر نساجی با پرسپولیس و استقلال در تهران و گل گهر در سیرجان بازی کرده بود. 

 

اما بازی بعدی خانگی نساجی در برابر پدیده خواهد بود که این دیدار یکشنبه 14 آذر برگزار می شود. با تصمیم سرمربی نساجی از این پس دیدارهای خانگی نساجی در استادیوم شهدای ساری برگزار نمی شود و باشگاه هم شب گذشته بر تصمیم سرمربی اش صحه گذاشت و اعلام کرد تا زمان آماده سازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر دیگر در استادیوم شهدای ساری بازی نخواهد کرد. احتمالا تصمیم باشگاه نساجی بازی در استادیوم شهید دستگردی خواهد بود. اگر شرایط بازی نساجی در این استادیوم مهیا نشود احتمالا مازنی ها در استادیوم یکی از شهرستان ها بازی خواهند کرد. شهری که شاید هیچ قائمشهری تصور نمی کرد روزی نساجی بازی های خانگی خود را در آن شهر برگزار کند. 

 

روز گذشته بعد از تساوی دو بر دو نساجی در برابر پیکان شاهرخ بیانی مربی نساجی به شدت به کیفیت زمین استادیوم شهدای ساری اعتراض کرد و گفت این زمین به درد فوتبال دهه 50 و 60 می خورد و همه گل های به ثمر رسیده در این بازی روی اتفاقات بود.

دیدگاه‌ها