کد خبر : 1794388 | 05 آذر 1400 ساعت 02:05 | 20.3K بازدید | 5 دیدگاه

برد پُر گل رم مقابل یاران صیادمنش و زاهدی

زوریا لوهانسک علی‌رغم بهره‌مندی از دو مهاجم ایرانی خود شکست سنگینی مقابل تیم رم متحمل شد.

برد پُر گل رم مقابل یاران صیادمنش و زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در حالی که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را مثل مسابقات اخیرش در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم المپیکو رم به مصاف شاگردان ژوزه مورینیو رفت.

 

دو تیم در شروع مسابقه یک موقعیت خطرناک داشتند که هیچکدام تبدیل به گل نشد، اما تیم رم در دقیقه ۱۵ روی نفوذ سریع استفان الشراوی از سمت چپ زمین و پاس در عرض این بازیکن به محوطه جریمه، با شوت محکم کارلس پرز گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

در شرایطی که یاران صیادمنش و زاهدی برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کردند، شاگردان مورینیو روی یک حمله سریع توانستند در دقیقه ۳۳ گل دوم را توسط نیکولو زانیولو بزنند و البته لحظاتی بعد هم یک پنالتی را توسط وروتو هدر دادند و دروازه‌بان زوریا لوهانسک با شیرجه زمینی به سمت چپ توپ را راهی کرنر کرد.

 

شاگردان مورینیو نیمه دوم را فوق‌العاده آغاز کردند و ۳۰ ثانیه پس از شروع مجدد بازی، روی حرکت تند و تیز زانیولو و ضربه تمام کننده تامی آبراهام سومین گل را مقابل یاران زاهدی و صیادمنش به ثمر رساندند.

 

رم که در حضور تماشاگرانش نمایش بهتری ارائه می‌داد، در دقیقه ۷۵ روی یک توپ برگشتی در محوطه جریمه زوریا لوهانسک و با ضربه قیچی برگردان تامی آبراهام به گل چهارم دست یافت تا برتری خود را قطعی کرده باشد.

 

1668098

 

زوریا لوهانسک پس از این تنها یک موقعیت جدی با شوت راه دور روی دروازه رُم ایتالیا خلق کرد تا در نهایت شاگردان مورینیو به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کنند و با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول گروه C لیگ کنفرانس اروپا قرار بگیرند و فاصله یک امتیازی خود با صدر را نگه دارند.

 

شهاب زاهدی همانند دیدار اخیرشان در لیگ برتر اوکراین، در تقابل با رم حضور یک نیمه‌ای در زمین داشت و اللهیار صیادمنش نیز تا دقیقه ۸۳ در ترکیب زوریا لوهانسک بود.

 

یاران صیادمنش و زاهدی با شکست سنگین مقابل رم ایتالیا ۶ امتیازی و در رتبه سوم جدول گروه C لیگ کنفرانس اروپا ماندند و فرصت راهیابی به مرحله حذفی را از دست دادند.

دیدگاه‌ها