کد خبر : 1794393 | 05 آذر 1400 ساعت 09:57 | 15.8K بازدید | 26 دیدگاه

لاپورتا: اطمینان دارم که بایرن را شکست می‌دهیم

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، مدعی شد که خیالش از بازی حساس برابر بایرن مونیخ راحت است.

لاپورتا: اطمینان دارم که بایرن را شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تساوی بدون گل بارسلونا برابر بنفیکا در دیدار این هفته دو تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که کار بارسا برای صعود به مرحله بعدی به هفته آخر کشیده شود.

این تیم حالا باید در هفته آخر مرحله گروهی در دیداری حساس به مصاف بایرن برود و در حالی که بنفیکا در دیداری به مراتب آسان‌تر مقابل دیناموکیف خواهد ایستاد، بارسا چاره‌ای جز پیروزی برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ندارد.

لاپورتا در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:« پیروزی برابر بایرن  نتیجه‌ای است که می‌توان به آن دست پیدا کرد. معجزه‌ای رخ خواهد داد و من اطمینان دارم که ما در این بازی به پیروزی می‌رسیم.»

 

1661482

 

او اضافه کرد:« ژاوی انگیزه زیادی دارد و بسیار قدرتمند است. من امید دارم که همه چیز برای ما خیلی خوب پیش برود، فکر می‌کنم که در حال حاضر حضور ژاوی باعث شده که حریفان احترام بیشتری برای ما قائل باشند. آنها می‌دانند که ما می‌توانیم بار دیگر به شرایط قبل برگردیم.»

بارسا نه تنها در لیگ قهرمانان، بلکه در رقابت‌های لالیگا نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست. آنها در حال حاضر در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و فاصله زیادی تا کورس قهرمانی دارند.

این تیم در بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان با سه گل در نوکمپ برابر بایرن شکست خورد تا خاطره شکست تحقیرآمیز 2-8 مقابل این تیم بار دیگر زنده شود و همین باعث شده که این بازی برگشت اهمیت بسیاری برای این تیم پیدا کنند.

دیدگاه‌ها