کد خبر : 1794414 | 05 آذر 1400 ساعت 12:33 | 42.3K بازدید | 16 دیدگاه

رقیب جدید رئال مادرید برای جذب هالند

ممکن است جذب ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، با حضور رالف رانگنیک در یونایتد وارد مرحله پیچیده‌ای شود.

رقیب جدید رئال مادرید برای جذب هالند

به گزارش "ورزش سه"، اخراج اوله گونار سولسشر از منچستریونایتد باعث شد که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره سرمربی احتمالی این تیم مطرح شود.

در حالی که نام مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه اصلی هدایت شیاطین سرخ مطرح می‌شد اما ظاهرا این مربی آرژانتینی قصد جدایی از پاری سن ژرمن حداقل تا پایان فصل را ندارد.

همین موضوع باعث شد که مدیران یونایتد به دنبال جذب مربی موقت باشند تا تصمیم جدی و اساسی‌تری را در پایان فصل اتخاذ کنند.

به احتمال زیاد رالف رانگنیک به زودی از سمتش به عنوان مدیر ورزش و توسعه باشگاه لوکوموتیو مسکو کناره‌گیری می‌کند تا روی نیمکت منچستریونایتد بنشیند.

 

1495319

 

او سپس به مدت دو سال مدیر ورزشی این باشگاه خواهد بود و این اتفاق می‌تواند اقدامی سرنوشت‌ساز در مسیر جذب ارلینگ هالند برای شیاطین سرخ باشد، چرا که این مربی آلمانی در زمان حضورش در گروه فوتبال رد بول، نقش مهمی در جذب این بازیکن نروژی برای سالزبورگ داشت.

منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که برای جذب هالند به صورت جدی با رئال مادرید رقابت می‌کند و تصمیم دارد تابستان آینده پیشنهادی قابل توجه به این بازیکن ارائه کند.

حضور رانگنیک در اولدترافورد اقدامی استراتژیک است که می‌تواند شرایط را به طور کلی به سود یونایتد تغییر دهد.

رالف رانگنیک در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین استعدادیاب‌های اروپا شناخته می‌شود. در واقع لیست بازیکنانی که توسط او کشف شده‌اند و در حال حاضر در دنیای فوتبال می‌درخشند بسیار گسترده است.

سادیو مانه، روبرتو فیرمینو، نبی کیتا و ابراهیما کوناته از لیورپول، تیمو ورنر از چلسی، کیمیش از بایرن، اوپامکانو از بایرن و سابوزلای از سالزبورگ جز این بازیکنان هستند.

 

دیدگاه‌ها