کد خبر : 1794418 | 05 آذر 1400 ساعت 13:10 | 28.7K بازدید | 33 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو:

بی‌تابی آنسو فاتی؛ بایرن مونیخ، منتظرم باش!

ستاره جوان بارسا هر طور شده قصد دارد خود را به بازی حساس 17 آذر برابر بایرن مونیخ برساند.

بی‌تابی آنسو فاتی؛ بایرن مونیخ، منتظرم باش!

به گزارش "ورزش سه"، مشکل جدی بارسلونا در باز کردن دروازه حریفان در دیدارهای اخیر باعث شده که زمان بازگشت آنسو فاتی به میادین به سوال اصلی تمام طرفداران و اعضای این باشگاه تبدیل شود.

تیم تحت هدایت ژاوی در دو بازی که تحت هدایت این مربی برگزار کرده تنها یک گل برابر اسپانیول به ثمر رسانده که از روی نقطه پنالتی بوده و مشکل این تیم در ضربات پایانی در بازی شب گذشته برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان به خوبی مشهود بود.

 

 

1661736

 

 

دو روز پیش روزنامه آ.اس مدعی شد ژاوی اطمینان دارد که فاتی تا دو هفته آینده به میادین برمی‌گردد و او می‌تواند در بازی حساس برابر بایرن مونیخ که آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان است از این بازیکن استفاده کند ولی در بارسلونا همچنان تردیدهایی جدید برای این مهم دارند.

بازگشت زودهنگام فاتی برای دیداری که شانس برتری بارسا اندک ارزیابی می شود، ممکن است عواقب خطرناکی داشته باشد ولی طبق ادعای ال چیرینگیتو، خود بازیکن بی تاب بازگشت است و هر کاری خواهد کرد تا روز بازی با بایرن در میدان باشد. او می خواهد کمک کند بارسا پیروز شده و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

 

 

1656108

 

 

داریو مونته رو خبرنگار نزدیک به فاتی ادعا کرد که ستاره جوان اگر در روزهای پیش رو تا بازی دچار مصدومیت جدید نشود، برابر بایرن به میدان خواهد رفت چرا که روند ریکاوری او خوب و مثبت پیش می رود. بدون شک با آنسو فاتی در میدان، شانس بارسا برای پیروزی بر بایرن افزایش خواهد یافت، هرچند که همچنان مونیخی ها دست بالاتر را برای پیروزی دارند.

دیدگاه‌ها