کد خبر : 1794422 | 05 آذر 1400 ساعت 13:30 | 21.3K بازدید | 16 دیدگاه

تلاش نافرجام بارسا برای تمدید؛ دمبله خواهان جدایی

عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا، از پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش راضی نیست.

تلاش نافرجام بارسا برای تمدید؛ دمبله خواهان جدایی

به گزارش "ورزش سه"، دمبله روزهای خوبی را در نوکمپ پشت سر نگذاشته و دوران حضور او در بارسا به مصدومیت‌های متعدد این بازیکن خلاصه شده است.

با این حال حضور ژاوی در راس کادر فنی این تیم شرایط را برای دمبله تغییر داد و این مربی جوان در مراسم معارفه خود علنا از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین‌ها در پست خودش نام برد.

همین موضوع باعث شد که مدیران باشگاه تمدید قرارداد با دمبله را به اولویت خود تبدیل کنند و تلاش‌ها برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن سرعت بگیرد.

هرچند، مذاکراتی که از ماه ژوئن آغاز شده بود همچنان ادامه دارد اما هنوز به هیچ نقطه مشخصی نرسیده و رسیدن به ماه ژانویه می‌تواند شرایط را برای بارسا دشوار کند.

موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، می‌تواند از آغاز سال جدید میلادی به صورت قانونی با سایر باشگاه‌های خارج از لالیگا درباره شرایط این بازیکن مذاکره کند و این می‌تواند شرایط را برخلاف میل ژاوی پیش ببرد.

 

1667207

 

رسانه‌های کاتالان پیش از این اشاره کرده بودند که اثرگذاری این مدیربرنامه روی دمبله نگران کننده است و می‌تواند کار بارسا را بسیار سخت کند.

ژاوی به صورت علنی و در مکالمات خصوصی با دمبله سعی می‌کند او را برای پذیرش پیشنهاد بارسا متقاعد کند اما روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده که دمبله و سیسوکو حاضر به پذیرش آخرین پیشنهاد این باشگاه که با افزایش دستمزد همراه بوده هم نشده و باور دارند که مبلغ مدنظر مدیران بارسا هنوز بسیار کم است.

جدی‌ترین مشتریان دمبله در خارج از لالیگا، منچستریونایتد و نیوکاسل هستند. شیاطین سرخ از مدت‌ها قبل علاقه بسیاری به جذب این بازیکن داشتند و قصد دارند تابستان امسال برای جذب او اقدام کنند و نیوکاسل نیز تصمیم دارد با آنها رقابت کند.

پیش از این نیز شایعاتی درباره جدایی این بازیکن فرانسوی به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق بسیار جدی است و شرایط مالی بد باشگاه بارسا نیز می‌تواند نقش مهمی در این میان داشته باشد.

دیدگاه‌ها