کد خبر : 1794428 | 05 آذر 1400 ساعت 14:37 | 30K بازدید | 44 دیدگاه

سردبیر اسپورت:

بارسا به لیگ اروپا برود، شاید بالاخره یک جام بگیرد

لوئیس ماسکارو سردبیر دیاریو اسپورت معتقد است رفتن بارسا به لیگ اروپا چندان هم بد نخواهد بود.

بارسا به لیگ اروپا برود، شاید بالاخره یک جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در زمین خود برابر بنفیکا با تساوی بدون گل متوقف شد در حالی که نیاز مبرم به پیروزی داشت.

 

 

1668150

 

 

سه امتیاز باعث می شد بارسا صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کند ولی اکنون 17 آذر باید به مصاف بایرن مونیخ در آلیانس آرنا برود و این تیم را شکست دهد. اتفاقی که به معجزه شبیه است و با توجه به دو شکست پرگل 8-2 و 0-3 اخیر برابر بایرن، کمتر کسی تصور می کند آبی اناری ها در مونیخ قادر به شکست بایرن باشند.

البته در صورت متوقف شدن بنفیکا برابر دیناموکیف نیز بارسا با هر نتیجه ای راهی دور بعد می شود.

 

 

1667397

 

 

لوئیس ماسکارو سردبیر دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به بارسا، در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:« بارسا شرایطی عذاب‌آور دارد و سران باشگاه قصد دارند زمستان یک مهاجم جدید جذب کنند تا شاید او به مشکلات گلزنی تیم پایان بدهد. باید توجه داشت که مدافعان بارسا بیش از لوک دی یانگ، برایثویت و سرخیو آگوئرو گلزنی کرده اند و این غیر قابل توجیه است.

از نظر من برای بارسا رفتن به لیگ اروپا خیلی هم بد نخواهد شد. آخرین جام اروپایی مربوط به سال 2015 است و معتقدم بارسا در لیگ اروپا مسیر ساده تری برای کسب یک جام خواهد داشت. فکر نمی کنم بارسای کنونی در مونیخ شانس بالایی برای پیروزی داشته باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها