کد خبر : 1794439 | 05 آذر 1400 ساعت 15:00 | 97.5K بازدید | 62 دیدگاه

ادعای برادر مالک پی اس جی

خوش‌آمدی زیزو؛ زیدان سرمربی PSG شد؟

برادر مالک باشگاه پی اس جی خبر از قریب الوقوع بودن انتخاب زیدان به عنوان سرمربی جدید باشگاه پاریسی داد.

خوش‌آمدی زیزو؛ زیدان سرمربی PSG شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شواهد حاکی از آن است که دوران مائوریسیو پوچتینو در پی اس جی در حال اتمام است و او تنها یک سال پس از جانشینی توماس توخل، شغلش را از دست خواهد داد. عدم ارائه بازی های قابل قبول در لیگ قهرمانان و شکست اخیر برابر سیتی که با ارائه نمایشی ضعیف از تیم پاریسی همراه بود، باعث شده تا پوچتینو شانس بالایی برای ابقا نداشته باشد و شایعات و گمانه زنی ها به سوی زین الدین زیدان سرازیر شده است.

 

 

1668176

 

 

زیزو سرمربی سابق رئال از پایان فصل قبل و به دنبال کناره گیری از هدایت کهکشانی ها به دور از فوتبال است ولی احتمالا با پی اس جی به مربیگری بازخواهد گشت.

شیخ خلیفه بن حامد آل ثانی برادر مالک باشگاه پی اس جی در حساب توئیتر خود خبر از نهایی شدن حضور زیدان در باشگاه پاریسی داد و نوشت:« همه چیز حل شده و طبق برنامه ریزی پیش می رود. به زودی خبر زیدان رسمی خواهد شد. خوش آمدی زیزو.»

 

 

1651355

 

 

شیخ خلیفه تابستان در مورد انتقال لیونل مسی به عنوان اولین نفر در توئیتر خود خبر داده بود و ماندنی شدن کیلیان امباپه را نیز پیش از همه اعلام کرد.

حضور زیدان روی نیمکت پی اس جی بدون شک خبر خوبی برای رئال نخواهد بود چرا که ممکن است باعث تغییر نظر کیلیان امباپه شده و در نهایت او قراردادش را تمدید کند.

 

همچنین برکناری پوچتینو در شرایطی رقم خواهد خورد که گفته می شود منچستریونایتد با رالف رانگنیک مربی آلمانی تا پایان فصل به توافق رسیده و قصد دارد پوچتینو را در پایان فصل به عنوان سرمربی دائم خود معرفی کند.

 

دیدگاه‌ها