کد خبر : 1794451 | 05 آذر 1400 ساعت 15:57 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ ستارگان اسنوکر برای جایزه یک میلیون پوندی؛

حسین وفایی رودرروی مرد شماره یک جهان

ستاره اسنوکر ایران باید در دور دوم رقابت های حرفه ای انگلستان برابر مرد شماره یک جهان به میدان برود.

حسین وفایی رودرروی مرد شماره یک جهان

به گزارش "ورزش سه"، حسین وفایی که در سال های اخیر همواره در میان برترین اسنوکربازان حرفه ای جهان رقابت کرده و در همه تورنمنت های بزرگ حضور دارد، اخیرا کار خود را در مسابقات قهرمانی انگلستان که یک تورنمنت حرفه ای اسنوکر و از معتبرترین رقابتهای جهان شمار می رود، آغاز کرده است.


این مسابقات از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در  انگلستان برگزار می شود و حسین وفایی هم یکی از شرکت کنندگان به شمار می رود.  قهرمان این رقابت ها می تواند ۲۰۰ هزارپوند را به جیب بزند و نفر دوم ۸۰ هزار پوند را برنده خواهد شد. مجموع جوایز این رقابتها بیش از یک میلیون پوند تخمین زده شده است.


اما حسین وفایی در دور نخست مسابقات قهرمانی انگلیس به مصاف پانگ جون ژو رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ در این دیدار به پیروزی برسد. ستاره اسنوکر ایران که رنک 63 جهان را در اختیار دارد، توانسن این رقیب چینی که دارای رنک 66 بود را از پیش رو بردارد و حالا برای رقم زدن یک شگفتی دورخیز کرده است.


وفایی باید در مرحله دوم به مصاف مارک سلبی مرد شماره یک و  یکی از قدرتمندترین اسنوکر بازان جهان برود؛ دیداری که یکشنبه شب از ساعت 23 به وقت ایران برگزار خواهد شد.
وفایی که اخیرا با شکست دادن سالیوان یکی از ستاره های اسنوکر جهان یک شگفتی را رقم زده بود، حالا به دنبال یک نمایش دلپذیر مقابل مارک سلبی است.


سهیل واحدی دیگر اسنوکرباز حرفه ای ایران در مرحله اول این مسابقات مقابل ویلسون با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها