کد خبر : 1794455 | 05 آذر 1400 ساعت 16:20 | 30.2K بازدید | 7 دیدگاه

ماجرای مصدومیت عجیب ستاره جویباری قبل از فینال لیگ

حسن یزدانی آمد، کامران قاسمپور رفت!

کامران قاسمپور به مسئولان تیم صنایع مازندران اعلام کرده نمی تواند مرحله نهایی لیگ روی تشک برود.

حسن یزدانی آمد، کامران قاسمپور رفت!

به گزارش "ورزش سه"، تنها طلایی کشتی آزاد ایران که بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات جهانی تصمیم گرفت در لیگ برتر روی تشک برود، کامران قاسمپور بود. او با تیم صنایع مازندران که از شهر جویبار در مسابقات شرکت کرده و رضا یزدانی سرمربیگری اش را برعهده دارد، قرارداد امضا کرد و دو بار هم در مرحله گروهی روی تشک رفت.


اما در حالی که حدود دو هفته تا برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر باقی مانده و خیلی از ستاره های داخلی و خارجی توسط 4 تیم حاضر در نیمه نهایی جذب شده اند، قاسمپور به مسئولان تیم صنایع مازندران اعلام کرده نمی تواند به دلیل آسیب دیدگی در دیدارهای پایانی تیمش را همراهی کند.


مسئولان تیم صنایع مازندران ادعا کردند قرارداد 400 میلیونی کامران قاسمپور را به طور کامل به او پرداخت کردند و از وضعیت دقیق این کشتی گیر باخبر نیستند.


اما این موضوع در شرایطی که در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی با تیم فولادین ذوب آمل و آرتور نایفونوف با تیم داروسازی سهند ارس قرارداد امضا کردند، شائبه هایی را به وجود آورده است. مشخص نیست بحث آسیب دیدگی قاسمپور به ورود این دو ستاره کشتی جهان و احتمال رویارویی با آن ها در فینال یا رده بندی ارتباط دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها