کد خبر : 1794456 | 05 آذر 1400 ساعت 16:27 | 36.7K بازدید | 13 دیدگاه

باید 10 از 10 باشیم

ژاوی: پپ هم زمان می‌خواست، قولی برای ژانویه نمی‌دهم

ژاوی معتقد است او هم مثل پپ گواردیولا به زمان نیاز دارد و حاضر نشد در مورد خرید های زمستانی قول بدهد.

ژاوی: پپ هم زمان می‌خواست، قولی برای ژانویه نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو بازی برابر اسپانیول و بنفیکا که اولی به برد بارسا ختم شد و در دومی نتیجه مساوی به دست آمد، فردا ژاوی باید بارسا را برابر ویارئال به میدان بفرستد.

شرایط بارسا در لالیگا خوب نیست و با رئال صدرنشین 10 امتیاز فاصله دارد.

 

 

1667380

 

 

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« ویارئال تیمی هجومی تر از دو رقیب قبلی ماست. اسپانیول و بنفیکا بیشتر دفاع می کردند و معتقدم بازی فردا بسیار دشوار است. به خصوص که آنها میزبان نیز هستند و زمین بازی نیز کوچک تر از حد طبیعی است. اونای امری هم یکی از بهترین مربیان اسپانیاست و انتظار دیدار سختی را دارم. پیروزی در زمین ویارئال ساده نیست ولی شرایط بارسا اورژانسی است و باید از این پس هر بازی را پیروز شویم.»

 

ژاوی ادامه داد:« از بازی تیم برابر اسپانیول و بنفیکا راضی هستم و خیلی از دوئل های داخل زمین را پیروز شدیم. خوب پرس کردیم ولی باید در حمله شجاعانه تر کار کنیم. در ترکیب، بازیکنان جوانی داریم که باید با شهامت بیشتری بازی کنند. من هم در سن خیلی پایینی وارد ترکیب بارسا شدم و شرایط شان را درک می کنم. بارسا باید شجاعانه تر کار کند و معتقدم باید 10 از 10 باشیم و 7 از 10 کافی نیست. در حمله بازیکنان خوبی داریم که شم گلزنی بالایی دارند ولی در بارسا باید بی پرواتر کار کنید.»

 

 

1666434

 

 

مصدومیت های زیاد و تغییر در کادر پزشکی:« صادقانه بگویم که دوست دارم اطرافم افراد قابل اعتماد حضور داشته باشند. برای من حضور ریکارد پرونا حیاتی بود چون از نظر من او بهترین پزشکی است که بارسلونا در اختیار داشته و اطمینان کامل به وی دارم. از کادر قبلی نیز سپاسگزارم.»

 

 

1661737

 

 

وضعیت آنسو فاتی:« ریکاوری او بسیار خوب پیش می رود و دویدن را شروع کرده است. البته فعلا با احتیاط کار می کند و سپس باید دید می توان برای بازی با بایرن روی او ریسک کرد یا خیر. روی دمبله برابر بنفیکا ریسک کردم و هرچند نتوانستیم گل بزنیم ولی او روند بازی را به سودمان تغییر داد. فاتی بازیکنی مهم برای بارسلوناست و دوست ندارم ناآماده به میادین برگردد. همه چیز به شرایط او در روزهای پیش رو بستگی دارد.»

 

 

1667968

 

 

جذب آرتور کابرال و بازیکنی دیگر در زمستان:« شایعات همیشه وجود دارند و طبعا در برخی نقاط نیاز به تقویت داریم ولی باید دید شرایط اقتصادی باشگاه در زمستان چگونه خواهد بود. شرایطش مهیا باشد بازیکن جذب می کنیم ولی الان نمی توانم در این مورد هیچ قولی بدهم.»

 

یکی از سوالات مطرح شده از ژاوی در مورد حضور متئو آله مانی نایب رئیس بارسا در منچستر بود و او در پاسخ به شوخی گفت:« شاید قرار است اریک کانتونا را جذب کنیم.»

 

شرایط دمبله:« دمبله شرایط مطلوبی دارد ولی مراقبش هستیم. فردا مشخص می شود او چند دقیقه در میدان خواهد بود. برای او توضیح داده ام که بازیکن مهمی محسوب می شود؛ نه فقط برای این فصل که روی او برای فصول بعد نیز حساب می کنم. تمدید قرارداد به خودش بستگی دارد و امیدوارم ماندنی باشد. او می تواند سال ها تفاوت ها را رقم بزند. من با خودش حرف زده ام و نه اطرافیانش و در نهایت باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

1662530

 

 

مقایسه با شروع پپ گواردیولا در بارسا:« سال 2008 با پپ شروع خوبی نداشتیم و زمان برد تا توانستیم ایده های او را پیاده کنیم. ما الان مشکل گلزنی داریم ولی من به عنوان مربی برای رفع این مشکل است که قبول مسئولیت کرده ام. فکر می کنم بازیکنان به تدریج با ایده هایم وفق پیدا خواهند کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها