کد خبر : 1794458 | 05 آذر 1400 ساعت 16:43 | 96.7K بازدید | 21 دیدگاه

انتخاب رانگنیک خبر بدی برای ماست

کلوپ: متاسفانه قرار است مربی خوبی به منچستر بیاید

یورگن کلوپ به شایعات حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد، واکنشی جالب نشان داد.

کلوپ: متاسفانه قرار است مربی خوبی به منچستر بیاید

به گزارش "ورزش سه"، شرایط لیورپول پس از شکست در زمین وستهام کاملا عوض شده و این تیم هفته قبل توانست در لیگ برتر با 4 گل بر آرسنال پیروز شود و چهارشنبه شب نیز پورتو را در لیگ قهرمانان 2-0 شکست داد.

قرمزها فردا میزبان ساوتهمپتون هستند و برای ماندن در جمع بالانشین ها باید از این بازی نیز سه امتیاز را کسب کنند.

 

 

 

1668201

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« اوضاع بهتر از چند وقت قبل است. حدودا ده روز قبل در مجموع دو هافبک داشتیم و حالا گزینه‌های بیشتری در اختیار دارم. تیاگو هافبک فوق‌العاده‌ای‌ است و عملکرد اوکسلید چمبرلین نیز در این مدت عالی بوده است. ضمن اینکه شرایط فابینیو، رابرتسون و هندرسون را باید بازی به بازی بررسی کنیم.

لازم است که در بازی‌مان به تعادل و بالانس مناسبی بین دفاع و حمله برسیم. درست است که معمولا گل‌های زیادی می‌زنیم اما باید در دفاع بهتر شویم. سطح لیگ برتر سال به سال بالاتر می‌رود و رقابت سنگین‌تر می‌شود.»

 

 

1541812

 

 

رقیب فردا:« ساوتهمپتون با سیستم 2-4-4 خاص خود تیم‌های بزرگ را به دردسر انداخته و ما هم باید مقابل آن‌ها خلاق باشیم و توپ را در اختیارشان نگذاریم. بازی خانگی است و باید از جو ورزشگاه نهایت استفاده را ببریم.»

 

 

1661813

 

 

رالف رانگنیک به عنوان مربی جدید منچستریونایتد:« اصولا تا زمانی که چیزی قطعی نشده نمی‌توانیم درباره‌ش حرفی بزنیم؛ اما باید بگویم که رانگنیک عملا دو باشگاه آلمانی را از هیچ به بزرگی رسانده و متأسفانه یونایتد از حضور او سود خواهد برد؛ خبری بد برای ما و تمام رقبای لیگ برتری.»

 

دیدگاه‌ها