کد خبر : 1794459 | 05 آذر 1400 ساعت 17:00 | 26.6K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای اکیپ:

راموس سیستم پی اس جی را تغییر می‌دهد

بازگشت سرخیو راموس به میادین احتمالا باعث تغییراتی تاکتیکی در پی اس جی خواهد شد.

راموس سیستم پی اس جی را تغییر می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"،  4 ماه پس از پیوستن به پی اس جی بالاخره طلسم شکست و سرخیو راموس در فهرست این تیم برای بازی برابر سیتی قرار گرفت. در هفته پنجم لیگ قهرمانان پی اس جی در ورزشگاه اتحاد برابر سیتی 2-1 مغلوب شد و راموس علی رغم اینکه 30 دقیقه کنار زمین گرم کرد، در نهایت وارد میدان نشد چرا که شرایط بازی به گونه ای نبود که بتوان روی بازیکنی که 6 ماه به دور از میدان بوده، حساب باز کرد.

 

 

1668157

 

 

راموس آخرین بار ماه می برای رئال به میدان رفت و پس از آن همواره درگیر مصدومیت بوده است ولی یکشنبه در بازی مقابل سنت اتین به احتمال فراوان او را در ترکیب اصلی پی اس جی خواهیم دید. در دیداری از هفته 15 لیگ فرانسه قرار است راموس بالاخره وارد ترکیب پی اس جی شود و این شانس را دارد تا در زمین سنت اتین به فوتبال برگردد.

 

 

1668160

 

 

اکیپ در این رابطه نوشت که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی قصد دارد سیستم تیمش را سه دفاعه کند و از راموس همزمان کنار کیمپمبه و مارکینیوش استفاده کند تا اینگونه ضعف های دفاعی تیمش را پوشش بدهد.

تجربه و شخصیت بالای سرخیو راموس می تواند بسیار به کمک پاریسی های بیاید، به خصوص در روزهایی که سخت مورد انتقادات کارشناسان فوتبال فرانسه قرار گرفته اند.

 

 

دیدگاه‌ها