کد خبر : 1794462 | 05 آذر 1400 ساعت 16:54 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

بر اساس اعلام مسئول برگزاری مسابقات؛

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه؛ همه یا هیچ!

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که اگر قرار بر برگزاری بازی پرسپولیس نفت MIS با تماشاگر باشد باید تمامی بازی ها با حضور تماشاگر برگزار شود.

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه؛ همه یا هیچ!

به گزارش ورزش سه، بعد از حدود دو سال، شاهد بازگشت تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه‌ها بودیم؛ اتفاقی که به خاطر همه گیری ویروس کرونا رفته رفته به یک آرزو تبدیل می شد اما در هفته پنجم شاهد حضور 5 هزار هوادار در بازی استقلال و نساجی بودیم.

 

یک هفته بعد و در بازی پرسپولیس و صنعت نفت، هواداران تیم سرخ پوش پایتخت هم حضور در ورزشگاه را بعد از دوران کرونا تجربه کردند تا کم کم همه تیم ها خود را آماده پذیرایی از هوادارانشان کنند.

 

میزبانی استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگرانش البته منتقدان بسیاری را هم به همراه داشت که معتقد بودند این شرایط بایستی به صورت عادلانه برای تمامی تیم ها فراهم شود. اعتراض چند باشگاه و واکنش های منفی به این موضوع باعث شد تا سهیل مهدی امروز از "همه یا هیچ" شدن بازگشت تماشاگران خبر دهد.

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود با تماشاگر باشد و سایر بازی ها نه هم گفت: چنین اتفاقی اصلا رخ نخواهد داد. یک طرح آزمایشی 2 هفته انجام شد و برای هفته هفتم یا همه تیم ها تماشاگر دارند و یا هیچ تیمی این اجازه را نخواهد داشت.

 

به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در هفته هفتم در تمامی ورزشگاه ها به روی تماشاگران باز خواهد شد یا اینکه همه بازی ها مثل 23 ماه اخیر بدون تماشاگر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها