کد خبر : 1794474 | 05 آذر 1400 ساعت 17:51 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون فوتبال از اردنی‌ها شکایت کرده است؛

ایراندوست: بازیکنان بیایند، من هم هستم!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان بعد از تقابل ذوب‌آهن و حریف نیشابوری خود در لیگ برتر فوتبال زنان، پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

ایراندوست:  بازیکنان بیایند، من هم  هستم!

به گزارش "ورزش سه" به رسم هفته‌های گذشته که سرمربی تیم ملی فوتبال زنان نظاره‌گر یکی از مسابقات لیگ برتر بود، این هفته مریم ایراندوست به اصفهان سفر کرد تا از نزدیک مصاف تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و کیان نیشابور را تماشا کند، دیداری که با برتری 4 گله ذوبی‌ها به پایان رسید.

 

بعد از پایان بازی، مریم ایراندوست در گفتگو با اصحاب رسانه درباره موضوع مختلف مرتبط با تیم ملی فوتبال زنان صحبت کرد.

 

ایراندوست در ابتدا در گفتگویی کوتاه درباره مسابقه امروز گفت: از نظر کیفیت بازی کاملاً بازی یک‌طرفه‌ای بود و به نظر من بچه‌های ذوب‌آهن خیلی روی زمین و فوتبال کلاسیکی را ارائه کردند.

 

سرمربی تیم ملی زنان در پاسخ به سوالی درباره شرایط اردوهای تیم ملی گفت: فکر می‌کنم با توجه به وقفه 2/5 ساله که برای تیم ملی زنان به وجود آمد، از 21 اردیبهشت‌ماه بازیکنانی که تقریبا 90% آن‌ها با باشگاه‌هایشان قراردادی نداشتند، به اردوهای آماده‌سازی آمدند و توسط کادرفنی و فدراسیون فوتبال کاملاً آماده شدند؛ بعد از این‌که ما به مسابقات انتخابی جام ملت‌ها رفتیم و برگشتیم، باشگاه‌ها به سراغ این بازیکنان آمدند و با آن‌ها قرارداد بستند و در نهایت این انتظار را نداشتیم که در اردوی مهم آماده‌سازی‌مان ما 21 را نداشته باشیم!

 

1668220

 

وی افزود: خیلی از کشورها قبول نکردند که با ما بازی دوستانه داشته باشند و بازی تدارکاتی که با کشور بلژیک هم برنامه‌ریزی شده بود متاسفانه لغو شد، در نهایت دغدغه‌های زیادی وجود دارد که امیدوارم در فرصت کم باقیمانده تا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حل شود.

 

ایراندوست در واکنش به اقدام بی‌سابقه باشگاه‌ها برای در اختیار ندادن بازیکنان و عدم تکرار آن، توضیح داد: فکر می‌کنم باید حرفه‌ای‌تر باشیم، چون اردوی قبلی ما در فیفادی بود و ما دو لژیونرمان را از بشیکتاش و شالروا به اردو آوردیم اما در نهایت این اتفاق افتاد؛ فکر می‌کنم وارد شدن پول به فوتبال زنان هر چند خود من همیشه یکی از نفراتی بودم که دنبال این اتفاق بودم تا برابری بین فوتبال زنان و مردان شود، اما همین قضیه پول و سو مدیریت باعث شد تا این اتفاق بیفتد.

 

مریم ایراندوست درباره عدم سفر به سیرجان برای تماشای دوئل حساس هفته گفت: من تقریباً 10 هفته را مشخص کردم که باید به کجا بروم، با توجه به این‌که هفته اول بازی سپاهان و البرز را دیدم و هفته آینده بم و سیرجان بازی دارند و من به آن‌جا می‌روم، طبیعی بود که این هفته به اینجا بیایم و کیان نیشابور را هم ببینم. برای من فرقی ندارد، شاید یک بازیکن در تیمی باشد که شاید به لحاظ جدولی تیمش خوب نباشد اما بتواند به تیم ملی کمک کند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ادامه داد: فکر می‌کنم باید این نگاه را برداریم که فقط بیاییم تیم‌های بالای جدول را ببینیم، البته که ما فیلم همه بازی‌ها را می‌گیریم چون تیم‌های حرفه‌ای فیلم بازی‌هایشان را ضبط می‌کنند؛ انشالله بازی سیرجان و سپاهان را هم فیلم‌شان را در اردوی بعدی تیم ملی به همراه کادرفنی تماشا خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌ی بعدی تیم ملی گفت: اگر شما می‌دانید به ما هم بگویید! ما برنامه‌هایمان را داده‌ایم و باید ببینیم چگونه آن برنامه‌ها اجرا می‌شود. فدراسیون همه‌جوره با ما همکاری کرده است، ما برنامه 6 ماهه داده‌ایم، البته که یکسری مسائل باعث تغییر در برنامه شد. ما 7 تا 14 آذر پیش‌بینی کرده بودیم که به بلژیک برویم اما این‌چنین نشد. اردوی بعدی‌مان از 12 تا 18 آذر است اما اگر قرار باشد که همه بازیکنان به تیم ملی بیایند، در خدمت تیم ملی هستیم.

 

مریم ایراندوست درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای زهره کودایی پاسخ داد: زهره بازیکن باتجربه‌ای است و همیشه چه در تیم ملی و چه در تیم‌های باشگاهی بازیکن با اخلاقی بوده است؛ فکر می‌کنم خود او چندان تحت‌تاثیر شرایط قرار نگرفت، بیشتر ما ناراحت بودیم که چرا این اتفاق افتاد. می‌توانم این‌طور بگویم که تمرکز بالای او باعث شد که کمترین آسیب را ببیند و فکر می‌کنم اتحاد و همدلی که به واسطه آن تیم ملی توانست صعود کند، با همان اتحاد و همدلی همه کنار هم بودیم و همه در کنار هم این مسئله را پشت سر گذاشتیم.

 

ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شکایت فدراسیون فوتبال گفت: خیلی‌ها انتظار داشتند فدراسیون فوتبال شوآف کند و بیاید و صحبت کند، اما تمامی موارد لازم برای شکایت از اردن در سکوت انجام شد که باعث دلگرمی ما و زهره کودایی بوده و در نهایت خوشحالم که دروازه‌بان خوب و حرفه‌ای داریم.

دیدگاه‌ها