کد خبر : 1794478 | 05 آذر 1400 ساعت 18:21 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

این داوری‌ها ظالمانه است؛

اعتراض شدید نفت: سر ما را می‌بُرند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نسبت به داوری‌های مسابقات این تیم واکنش نشان داد.

اعتراض  شدید نفت: سر ما را می‌بُرند

به گزارش "ورزش سه"، ابوذر شجاعی با اشاره به داوری بازی‌های نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی هفته قبل برابر آلومینیوم اشتباه داور شرایط و نتیجه بازی را تغییر داد و نفت از دریافت امتیاز بی‌بهره ماند و در بازی این هفته مقابل مس رفسنجان مجددا این قصه پر غصه تکرار شد؛ دپارتمان داوری فدراسیون و سازمان لیگ لطفا ورود کنند تا با این‌گونه قضاوت‌ها، باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان و تیم‌های مشابه آسیب نبینند.

 

او ادامه داد: بعد از بازی با آلومینیوم به دلیل اشتباهات داوری به دپارتمان داوری نامه زدیم و در خصوص نحوه قضاوت داوران بارها با آنها صحبت کردیم، اما متاسفانه این دپارتمان هیچ‌گونه توجهی به گفته‌های باشگاه نفت ندارد.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در بازی ما با مس رفسنجان باز هم اشتباهات داوری تکرار شد و هیچ‌کس جوابگوی این اتفاقات نیست. سوال اینجاست که چرا دپارتمان داوری توجهی به گفته‌های ما ندارد؟ از آن طرف قانون در موضوع مالی  بسته و نمی‌توانیم از بودجه نفت بهره‌مند شویم از این طرف هم در داوری‌ها به ما ظلم می‌شود.

 

شجاعی یادآور شد: از روسای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی خواهش داریم در این قضیه ورود کنند تا حق از دست رفته باشگاه نفت مسجدسلیمان را برگردانند.

 

او با اشاره به وضعیت مالی نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: ما درصدی از پول بازیکنان را پرداخت کردیم و سعی داشتیم در حد توان شرایط لازم جهت رفاه تیم را فراهم کنیم؛ همچنین بازیکنان و کادر فنی ما توان و نمایش فنی خوبی از خود به نمایش می‌گذارند، اما جای تاسف دارد که داوری‌ها به این شیوه علیه ماست و به نوعی سر ما را می‌برند.

دیدگاه‌ها