کد خبر : 1794487 | 05 آذر 1400 ساعت 18:54 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

اولین برد تیم ملی با سرمربی جدید ثبت شد

عبور بسکتبال ایران از سد بحرین بدون حامد و صمد

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین گام از مسابقات انتخابی جام جهانی در تهران موفق به شکست بحرین شد.

عبور بسکتبال ایران از سد بحرین بدون حامد و صمد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران که بعد از المپیک توکیو با کادرفنی جدید کار خود را آغاز کرده، امروز در اولین گام از مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 به مصاف بحرین رفت. این دیدار که از ساعت 17 در تالار بسکتبال آزادی و در غیاب تماشاگران برگزار شد، اولین آزمون مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی بود. 


در این بازی هاشمی تیمش را با ترکیب کامرانی، یخچالی، جمشیدی، کاظمی و کاردوست به میدان فرستاد؛ ترکیبی که نسبت به المپیک دو تغییر مهم داشت. صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی که در این بازی غایب بودند، جای خود را به دو بسکتبالیست باتجربه دیگر که البته چند سالی از تیم ملی دور شده بودند، دادند. کامرانی و کاردوست امروز از ابتدا در کنار سه بازیکن دیگر به میدان رفتند. 


از همان ابتدا بسکتبالیست های ایرانی برتری خود را نسبت به حریف دیکته کردند و کوارتر اول را ایران 24 بر 17 برنده شد، اما در کوارتر دوم بازی که با بی دقتی بازیکنان دو تیم در پرتاب ها همراه بود، ایران و بحرین به تساوی 12 بر 12 رضایت دادند تا ایران با برتری در پایان نیمه اول به رختکن برود.


در کوارتر سوم شاگردان مصطفی هاشمی تیم برتر میدان بودند و توانستند 28 بر 14 به پیروزی برسند تا تقریبا قبل از شروع کوارتر پایانی برد خود را قطعی کرده باشند. برتری ایران در کوارتر چهارم هم محسوس بود و آسمان خراش های ایرانی موفق شدند در نهایت 82 بر 66 به پیروزی دست پیدا کنند.


این اولین گام تیم ملی در بازی های انتخابی جام جهانی بود که محکم برداشته شد، دیدار برگشت دو تیم روز دوشنبه هشتم آذر ساعت 19:30 در منامه بحرین برگزار خواهد شد و به همین دلیل فرصت خوشحالی و استراحت برای شاگردان هاشمی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها