کد خبر : 1794508 | 05 آذر 1400 ساعت 21:05 | 81K بازدید | 38 دیدگاه

الهلال، شاید بهترین باشگاه جهان! (عکس)

در روزهای آینده مراسم گلوب ساکر در شهر دبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود که در آن بهترین‌های فوتبال در سال 2021 معرفی خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، این مراسمی است که یک دهه گذشته به صورت مستمر در شهر دبی و با حضور بهترین بازیکنان، مربیان، مدیران و حتی ایجنت‌های فوتبال برگزار می‌شود و در آن بر اساس آرای کارشناسان بهترین‌های فوتبال در یک سال اخیر معرفی می‌شوند.

 

گلوب ساکر در کنار نظر کارشناسان، بخشی را هم برای آرامی مردمی انتخاب کرده که البته نتایج آن گاها تفاوت فاحشی با واقعیت فوتبال در جهان دارد؛ جایی که حالا برای سال 2021 الاهلی مصر توانسته رای 44% و الهلال رای 23% از مخاطبان را برای جایزه بهترین باشگاه سال جلب کرده اند.

 

نکته جالب اینکه در بین نامزدهای باشگاه برتر سال، پوهانگ استیلرز و اولسان هیوندای هم حضور دارند که البته رای قابل توجهی را به خود جلب نکرده‌اند. این در حالی است که الهلال در ساعات اخیر رای بیشتری را به دست آورده و در حال رشد است.

 

برای انتخاب بهترین بازیکن سال نیز رقابت اصلی بین کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و لیونل مسی است و رابرت لواندوفسکی ستاره تیم بایرن مونیخ در این نظرسنجی اقبال چندانی را به دست نیاورده است.

 

1668262

 

1668263

دیدگاه‌ها