کد خبر : 1794518 | 05 آذر 1400 ساعت 22:03 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

۲۸ تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کادر فنی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه ۲۸ تیرانداز را به اردو دعوت کردند.

۲۸ تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، فدراسیون تیراندازی اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به مرحله جدید اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه را اعلام کرد. ورود ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه به این مرحله از اردو امروز جمعه ۵ آذر بود و قرار است این اردوها از فردا شنبه ۶ آذر در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران از سرگرفته شود.

 

این اردوها جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی و احتمالا مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس است. پیش از این فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد که در هر دو مسابقه جهانی مصر و روسیه در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ چهار سهمیه در هر ماده توزیع می‌شود. از اکنون تیم ملی باید خود را برای این مسابقات آماده کند.

 

بر این اساس اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به این‌ مرحله از اردوها در بخش تپانچه جواد فروغی، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، وحید گل‌خندان، کسری عقیلی، شایان تمدن و محمد حسین کیا، هانیه رستمیان، زینب طوماری، الهام هریجانی، مهسا نیک‌نفس، مبینا شفیعی‌پور و گلنوش سبقت‌الهی و لعیا محمدی اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است که آنها زیر نظر احمد نجفی، جعفر خدابنده‌لو و سکینه خدابنده‌لو تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

 

همچنین در رشته تفنگ نیز امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرحسین گلپسند، هادی غرباقی، علیرضا دانشور، مهدی جعفری پویا، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، فاطمه امینی، آرمینا صادقیان، حسنی توتونچی، نسا پاریاب و ساینا تیموری اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است که هدایت این تیم به عهده حسین باقری ملی‌پوش سابق تفنگ است.

 

دیدگاه‌ها