کد خبر : 1794535 | 06 آذر 1400 ساعت 08:10 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

نوری: از دست دادن سهمیه المپیک را باید جبران کنم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان از برنامه‌اش برای حضور در چرخه انتخابی با هدف رسیدن به دوبنده تیم ملی خبر داد.

نوری: از دست دادن سهمیه المپیک را باید جبران کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین نوری درباره کسب مدال برنز در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نظامیان جهان در تهران، اظهار کرد: مسابقات باکیفیتی برگزار شد و کشتی گیران خوبی از کشورهای مختلف در این مسابقات حاضر شدند. روسیه و ایران رقابت بسیار نزدیکی با هم داشتند اما خدا را شکر این رقابت ها در نهایت با قهرمانی ایران به پایان رسید و ایران بالاتر از روسیه بر سکوی قهرمانی ایستاد.



دارنده مدال های برنز ۲۰۱۷ جهان و طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸، با بیان اینکه به هدفش در این مسابقات نرسید، گفت: هدفم کسب مدال طلای این رقابت ها بود اما متاسفانه نتوانستم به آنچه می خواستم برسم و با شرایطی که داشتم به مدال برنز رسیدم.



وی تصریح کرد: طی ۲۰ روز گذشته دچار بیماری شدم و به لحاظ جسمانی شرایط بدی داشتم تا جاییکه فقط در ۳ روز پایانی اردو توانستم تمرین کنم و خودم را تا حدی به شرایط مسابقه برسانم. پس از ابتلا به کرونا بدنم ضعیف شده و حتی با سرماخوردگی نیز خیلی اذیت می شوم. در مجموع بخاطر شرایطی که داشتم آنطور که باید تمرین نکردم و به همین دلیل از شرایط مطلوب مسابقه به دور بودم.

 

نوری درباره اتفاقات قبل از المپیک توکیو و ناکامی در کسب سهمیه المپیک در وزن ۸۷ کیلوگرم، گفت: متاسفانه نتوانستم سهمیه المپیک را برای ایران بدست بیاورم، بعد از آن نیز به دلیل پارگی از ناحیه سینه، ۲ ماه از کشتی دور بودم.

وی افزود: بخاطر آسیب دیدگی مدتی از کشتی دور بودم و در اردوی آخر نیز با صلاحدید آقای بنا اردو را ترک کردم.

 

فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران، درباره فشارهای زیادی که به او بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک وارد شد، خاطرنشان کرد: به هر حال فشار روی کشتی گیر همیشه وجود دارد. قسمت نشد که برای ایران سهمیه المپیک بگیرم، امیدوارم در میادین بعدی جبران کنم.

 

نوری در پایان درباره برنامه اش برای حضور در تیم ملی، گفت: قصد دارم در مسابقات چرخه انتخابی بر اساس چیزی که کادر فنی اعلام کرده، شرکت کنم و امیدوارم باز هم صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

دیدگاه‌ها