کد خبر : 1794544 | 06 آذر 1400 ساعت 09:45 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: لوکاکو حتی در زمان مصدومیت به تیم کمک کرد

توماس توخل، سرمربی چلسی، به تمجید از روحیه تیمی و انگیزه بالای روملو لوکاکو حتی در زمان مصدومیت پرداخت.

توخل: لوکاکو حتی در زمان مصدومیت به تیم کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در پنج بازی اخیر چلسی غایب بوده اما این باعث نشده که خدشه‌ای به عملکرد درخشان چلسی و حضورش در صدر جدول لیگ برتر وارد شود.

با این حال توخل باور دارد که تیم او بی‌صبرانه در انتظار بازگشت لوکاکو به میادین است، چرا که او می‌تواند تاثیر قابل توجهی در روند گلزنی این تیم و حفظ شرایط فعلی داشته باشد.

این مربی آلمانی در این باره گفت:« من درک می‌کنم که چرا مردم این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند چون آنها همیشه به دنبال راه‌حل‌های ساده هستند. مردم به دنبال یک دلیل می‌گردند که همه شرایط را توضیح دهد. اما زندگی به این شکل نیست، زندگی به این سادگی نیست و زندگی در تیم فوتبال نیز به این راحتی نیست.»

 

1656354

 

توخل اضافه کرد:« شاید ما در حال حاضر بدرخشیم اما این به دلیل سختکوشی روملو در گذشته است. او گل‌های بسیار سرنوشت‌سازی برای ما به ثمر رسانده و ما را به جایگاهی رسانده که بازیکنان جوان بتوانند راه‌شان را ادامه دهند و کیفیت‌شان را نشان دهند. ما این فصل را قوی شروع کردیم و شروع ما در کنار روملو بود.»

او ادامه داد:« ویژگی‌هایی که او به رختکن و حتی در زمان مصدومیتش اضافه کرد بسیار مهم بود. او هر روز اینجاست، نگاه مثبتی دارد، عزم راسخی دارد و همه را رو به جلو هل می‌دهد. او بازیکنی بسیار حرفه‌ای و مهاجمی بسیار بسیار درجه یک است. من خوشحالم که ما دوره طولانی بدون او، متئو کواچیچ، ورنر و پولسیچ را سپری کردیم. این نشان می‌دهد که ما عملکرد تیمی درستی داریم. او عضو مهمی از این تیم است و ما منتظر بازگشتش به میادین هستیم.»

 

دیدگاه‌ها