کد خبر : 1794546 | 06 آذر 1400 ساعت 09:48 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت یحیی به آرامش؛ صدر در یکقدمی

پرسپولیس علیرغم سه هفته ناکامی برای کسب برد، کاملا خوش شانس بود که دیگر رقبایش نیز شرایط مناسب برای فاصله انداختن در صدر را پیش نبردند.

بازگشت یحیی به آرامش؛ صدر در یکقدمی

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از سه هفته بار دیگر موفق شد به مدار پیروزی برگردد و تیمش در نمایشی موفق برابر نفت آبادان به برد دست یافت. تیم او موفق شد در شرایطی که داور گل صحیح مهدی عبدی و پنالتی شکل گرفته روی مهدی ترابی را نیز مردود اعلام کرده بود، در نهایت به سه امتیاز ارزشمند این جدال با گل میلاد سرلک دست یابد. 

 

اکنون پرسپولیس در بازگشت به جمع مدعیان لیگ، با اختلاف دو امتیازی با صدر قرار گرفته و امیدوار است طی هفته‌های آتی بتواند بار دیگر در نقش مدعی اصلی جام قرار گیرد. یحیی گل محمدی که بعد از ناکامی سه هفته اخیر کاملا تحت فشار قرار گرفته بود، با توجه به نمایشی که تیمش برابر نفت آبادان و در نهایت با پیروزی شکل داد، کمی در آرامش قرار گرفته و باید دید قادر خواهد بود با تکرار برد برابر نفت مسجدسلیمان بار دیگر شرایط را به سود خود دنبال کند یا خیر. 

 

یحیی موفق شده بود پیش از این در مسجدسلیمان در فصل نوزدهم کار را با قهرمانی تمام کند و خاطرات خوبی از این شهر دارد و با امیدواری بزرگی تیمش را به مصاف شاگردان فراز کمالوند خواهد فرستاد که اکنون همانند فصول گذشته مشکلات مالی بزرگی را دنبال می‌کنند و حتی کارشان به اعتصاب طی تمرینات اخیر نیز رسیده است.

دیدگاه‌ها